warrock start neit

Status
Niet open voor verdere reacties.

markkie14

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2010
Berichten
7
hallo allemaal ik zit met het volgende probleem:

nou kijk ik heb warrock tijd gespeeld en toe ben ik gestopt maar nu wil ik tog wel weer gaan spelen maar ik heb het volgende probleem

ik heb warrock als 3/4 keer gedownload en elke keer heb ik het zelfde probleem. als die gedownload is klik ik op het icoon van warrock normaal gesproken komt dan dat kleine schermpje en laad die op of komt er gelijk OK te staan maar bij mij is het een geel balkje en komt er geen oke dus kan ik niet veder ik heb al op veel topics gezocht en op google maar daar heb ik nog niks nuttigs gevond dus ik hoop dat jullie mij kunnen help plz want ik wil graag weer gaan spelen.

p.s ik kan wel een beetje met computers omgaan maar niet perfect ik hoop dat jullie daaar rekening mee houden in je andwoord

alvst bedankt groeten mark:)
 
En je hebt op het gele balkje geklikt, en vervolgens gekozen voor "Bestand downloaden" ?
 
warrock

ja ik heb hem al helemaal gedownload via dat gamersfirst dan krijg je eerst dat anderedat scherm dan moet je daaarop downloaden
 
Heb je de setup al eens als Administrator uitgevoerd? (Rechtsklik op de installatie -> Uitvoeren als Administator)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan