Warrock

Status
Niet open voor verdere reacties.

azartjen

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2009
halllo ik heb gisteren warrock geinstaleerd maar als ikm opstart dan gaat tie heel traag laden maar als ik m speel dan gaat het wel.

daarom wil ik weten je kan zie bij Everest wat je driver is?
en kan je gewoon Nvidia downloaden (byv van andere driver downloaden
en moet je Nivida kopen want ik wil heel graag dat warrock gewoon doet!

halllo ik heb gisteren warrock geinstaleerd maar als ikm opstart dan gaat tie heel traag laden maar als ik m speel dan gaat het wel.

daarom wil ik weten je kan zie bij Everest wat je driver is?
en kan je gewoon Nvidia downloaden (byv van andere driver downloaden
en moet je Nivida kopen want ik wil heel graag dat warrock gewoon doet!

Realteak Audio is dat een driver?

Tja, om te weten welke driver jij nodig hebt, zal je meer info over je systeem moeten geven.

Merk en type.

En niet met Everest, maar met PC Wizard. Everest is verouderd en word niet meer geupdate.

Realtec audio kan inderdaad slaan op een driver, maar dan wel voor audio.

Je kan niet "zomaar" een driver downloaden en installeren, je zal zeker moeten weten dat je de juiste hebt voor jou systeem.

Wat je bedoelt met Nvidea kopen, begrijp ik niet helemaal. Ben je op zoek naar een nieuwe videokaart of wil je gewoon je drivers updaten.

Hallo ik wil gewoon dat mijn warrock het goed doet dus ik denk bij een update maar ik zu ff gaan kijken bij Pc wizard maar waar moet ik kijken?

Je mag ook hier merk en type geven van je pc.

Bij pc wizard even onder tabblad hardware kijken om te zien welke videokaart je heb.

VideoKaart!

Videokaart : Intel(R) 82915G/GV/910GL Express Chipset Family (Microsoft Corporation - XDDM)

Dat is een onboard videokaart.

De eisen van het spel zijn:
War Rock System Requirements

Minimum:
CPU: Pentium 3, 800 Mhz
RAM: 512 MB or better
Graphics card: Radeon 8500LE, Geforce MX400 or better
ISP: DSL
Network Card: 10 Mbps
Hard Drive: 1.2 GB

Jou videokaart word niet ondersteunt, dat het spel draait is mooi, maar beter dan nu gaat het niet worden.

Evenuele driver kan je halen op de website van de fabrikant van de pc. En ik kan je daar niet naartoe verwijzen aangezien je niet hebt aangegeven wat het merk en type van je pc is...

Wil je lekker spelen, zal je inderdaad een kaart moet aanschaffen.

Zoals Lita al zei is het een onboard videokaart (meestal gebruikt voor laptops) onboard videokaarten zijn niet gemaakt om mee te gamen. onboard videokaarten zijn voor office werk.

Ik heb mijn PC zelf in elkaar geknutseld (lijm hier, beetje tape daar :p) heb als videokaart Ati Radeon HD 4800 + 2 keer Intel Core 2 Duo E8500 @ 3.16GHz en mijn systeem draait op Windows Vista Ultimate 64 bit

Assesiores:

Logitech G15 Gaming Keyboard
Logitech G9 Gaming Laser Mouse (uiteraard zijn keyboard en muis met draad = sneller)
Logitech Force 3D Pro (joystick)
2 beeldschermen 1280 x 1024 pixels

En ik moet zeggen dat gamen ******* snel gaat :p:D

Valt van te voren niet te zeggen wat het gaat kosten, of het zin gaat hebben en dergelijke.

Niet zolang jij nog steeds niet hebt verteld of je over een merk pc beschikt en wat dat merk en type dan is...

Is het een zelf samengestelde pc, gebruik dan PC wizard en plaats een hardware overzicht http://software.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=137 in plaats van everest! Want everest word niet meer geupdate.

Maar dit is de laatste keer dat ik vraag naar merk en type pc!
Ik heb het in elk antwoord dat ik geef gevraagd en jij hebt daar geen antwoord op gegeven.

Dus plaats deze info, want er zijn genoeg andere mensen die hulp nodig hebben en wel netjes de vragen beantwoorden.

Valt van te voren niet te zeggen wat het gaat kosten, of het zin gaat hebben en dergelijke.

Niet zolang jij nog steeds niet hebt verteld of je over een merk pc beschikt en wat dat merk en type dan is...

Is het een zelf samengestelde pc, gebruik dan PC wizard en plaats een hardware overzicht http://software.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=137 in plaats van everest! Want everest word niet meer geupdate.

Maar dit is de laatste keer dat ik vraag naar merk en type pc!
Ik heb het in elk antwoord dat ik geef gevraagd en jij hebt daar geen antwoord op gegeven.

Dus plaats deze info, want er zijn genoeg andere mensen die hulp nodig hebben en wel netjes de vragen beantwoorden.

Moederbord : MSI MS-7036
Chipset : Intel i915GL
Processor : Intel Pentium 4 519J @ 3066 MHz
Fysiek Geheugen : 512 MB (1 x 512 DDR-SDRAM )
Videokaart : Intel(R) 82915G/GV/910GL Express Chipset Family (Microsoft Corporation - XDDM)
Harde Schijf : ST3200826ACE (200 GB)
DVD-Rom Station : SONY DVD RW DW-G120A ATA Device
Monitor Type : Tatung TAT_L17NCDT - 17 inches
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RT8139 (A/B/C/810x/813x/C+) Fast Ethernet Adapter
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Basic Home Editie 6.00.6001 Service Pack 1
DirectX : Versie 10.00
Windows Performance Index : 1.0

@Lita112

Ik vertel m wat de specs zijn van mijn PC zodat als hij goed wil gamen een idee heeft wat je bijvoorbeeld nodig hebt om echt goed te gamen

@hardcore gamer,

Toch heeft Lita112 gelijk het voegt totaal niets toe aan de topic. Zal ook even mijn Core i7 systeem gegevens hier neer zetten. Wat kan de TS hiermee? Niets dus.:rolleyes:

PS, je handtekening kun je ook beter aanpassen. Jij kan geen PB's versturen.

Moederbord : MSI MS-7036
Chipset : Intel i915GL
Processor : Intel Pentium 4 519J @ 3066 MHz
Fysiek Geheugen : 512 MB (1 x 512 DDR-SDRAM )
Harde Schijf : ST3200826ACE (200 GB)
DVD-Rom Station : SONY DVD RW DW-G120A ATA Device
Monitor Type : Tatung TAT_L17NCDT - 17 inches
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RT8139 (A/B/C/810x/813x/C+) Fast Ethernet Adapter
Besturingssysteem : Windows Vista (TM) Home Basic Home Editie 6.00.6001 Service Pack 1
DirectX : Versie 10.00
Windows Performance Index : 1.0

Ook hier is niet te zien wat het merk en type van jou pc is! Dat staat gewoon netjes op de kast. Maar goed, het is beter dan geen info...

Maar als ik jou pc specs bekijk zou ik toch aanraden nu je geld in de zak te houden en te speren voor een geheel nieuw systeem. Ook je ram zit op het randje. Zonde (naar mijn mening) om deze pc te verbouwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan