(was Nvidia GT240) ATI HD5750 probleem, no video input

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Je hebt wel degelijk recht op tenminste 1 jaar garantie !

Ze zullen wel moeilijk doen omdat je de kast hebt opengemaakt etc., maar dat mag nog geen reden zijn je zo te behandelen.

Mocht je in de buurt wonen wil ik er met alle plezier even naar kijken.

Zo niet heb je m.i. toch even hulp nodig van een pro om de juiste diagnose te stellen.

Greetz,

Harry.

Hallo,

Ja, ik vond het ook al raar, ik heb toch echt een product van hun, en mijn vraag heeft niks te maken met vervanging of wat dan ook, puur een vraag of zei konden bevestigen dat mijn OEM mobo de oorzaak is. Op een duitstalig forum met iemand die precies de zelfde pc en inhoud en videokaart heeft werkte het ook al niet en bleek dus niet compitabel te zijn, iemand anders weer heeft een HP versie voor mij (de m8060) en ook met de zelfde kaart die hij op zijn HP niet aan de praat krijgt.

M'n gevoel zegt dan toch dat de videokaart niet overweg kan met dit mobo en word het waarschijnlijk ruilen met in het achterhoofd nog de garantie ruil termijn (verloopt a.s. zondag).

Laatst bewerkt:
Hoi !

Oke, dan breng je 'm terug en ruilt 'm om.

Maar met een nVidia 240 ga je er wel op achteruit...

Greetz,

Harry.

Hallo,

Inderdaad, met de 240 wel. De 250 zal 't denk ik worden. Moet ik me daar maar helaas mee tevreden stellen. Halverwege dit jaar gaat ik waarschijnlijk een nieuwe kast met nieuw moederbord kopen en derest zet ik over. Tegen die tijd komt dan de ATI HD 5750 of een nieuwere versie erin;)

Mocht je in de buurt wonen wil ik er met alle plezier even naar kijken.

Ik woon in Zoetermeer, op zich niet ver uit mekaar als ik uw account zie:) Heb alleen helaas geen tijd denk ik (werk werk werk werk). Maar dank voor uw aanbod.

Hoi !

Oke, hoor, succes ermee.

Greetz.

Harry.

Hallo,

Kaart vandaag geruild voor de GTS250 en krijg gelijk beeld:thumb:

Harry Snor, bedankt voor je medewerking naar het zoeken naar een oplossing;)

groet,

Steal

Hoi !

Graag gedaan, hoor, en plezier met je kaart !

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan