Waste Inkttank Canon MP370 Smartbase vol!

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnieee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2005
Beste Mensen,

Allereerst allemaal hele fijne feestdagen toegewenst..

Nu hoop ik dat er iemand is die mij helpen kan.
Sinds kort krijg ik de melding dat mijn waste-inkttank vol is.
Ik heb een Canon Smartbase MP370 printer, misschien is er iemand die weet waar ik deze tank kan vinden in de bovengenoemde printer en hoe ik de melding kan ressetten.
Ik heb al contact met Canon gehad, maar die vertellen alleen dat je hem kan opsturen en ja daar zijn de kosten zo hoog van dat je dan beter een andere printer kan kopen.

Dus als iemand hier een oplossing voor heeft dan hoor ik dat graag.

Groetjes:)

Hallo

Betrokken type nr. printer ken ik niet , maar ...

Vermoed dat deze zich bevindt , onder de "parkeerstand " van de koppen , dus meestal helemaal rechts.

Het openen v/d printer is meestal het meest delikaat , geen flatcables scheuren , etc...

Het zuiver maken van het opvangbakje en sensoren lukt meestal het beste d.m.v. water en zeep .

Reset d.mv. software is mij onbekend ...

De reactie van cannon is logisch "voorspelbaar" , mits een printer een verliespost is voor hen , de echt grote winst wordt immers gemaakt op de inktcartridges...

Peter

Geplaatst door VDK_P

Het zuiver maken van het opvangbakje en sensoren lukt meestal het beste d.m.v. water en zeep .

Even een tegenspraak. Gebruik NOOIT zeep. Dat maakt de boel vettig enz..

Wat je kan doen: Start je printer en open het deksel. Normaal komt dan de cartridge trein in het midden. Haal je inktpatronen er uit. Reing deze voorzichtig met lauw, gedistillerd water, en met een niet pluizende katoenen doek.

Nu de parkeer garage. Links of rechts, ga je dit vinden. Normaal zijn er 4 reinigings dopjes, en links en rechts, de opvangbakjes. Gebruik nu wattenstaafjes( oorreinigers) gedrenkt in het water, en maak zuiver zodat er geen inkt meer zichtbaar is.
Normale procedure.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan