davylenders123
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2010
Wat moet ik aan onderstande code veranderen om te zorgen dat hij het bestand opslaat beveiligt met een wachtwoord 1234 .
Als ik nu op de knop klik dan moet ik het paswoord invoeren en beveiligd hij heel het blad tegen aanpassen en slaat het in een bepaald map op met als naam uren turnhout en de dag van vandaag.
Maar als ik bij controle op beveiliging blad ophefen klik gaat de beveliging eraf zonder een wachtwoord te moeten ingeven.
En dat zou ik graag veranderd zien als je bij controle op beveliging blad ophefen klik hij achter een paswoord vraagt.
Als ik nu op de knop klik dan moet ik het paswoord invoeren en beveiligd hij heel het blad tegen aanpassen en slaat het in een bepaald map op met als naam uren turnhout en de dag van vandaag.
Maar als ik bij controle op beveiliging blad ophefen klik gaat de beveliging eraf zonder een wachtwoord te moeten ingeven.
En dat zou ik graag veranderd zien als je bij controle op beveliging blad ophefen klik hij achter een paswoord vraagt.
Code:
Private Sub CommandButton1_Click()
ActiveSheet.Unprotect
Cells.Select
Selection.Locked = True
Selection.FormulaHidden = False
Range("E11").Select
ActiveSheet.Protect DrawingObjects:=True, Contents:=True, Scenarios:=True
ChDir "T:\Mag-Data\Mit pc\davy\uren interim voor door te mailen"
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:= _
"T:\Mag-Data\Mit pc\davy\uren interim voor door te mailen\Uren Turnhout " & Format(Date, "dd-mm-yyyy") & ".xls" _
, FileFormat:=xlNormal, Password:="", WriteResPassword:="", _
ReadOnlyRecommended:=False, CreateBackup:=False
End Sub