rth1972
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 jan 2003
hoi allemaal,
effe een vraagje als het kan.
ik heb een lyrics site, bezoekers kunnen zelf ook lyrics toevoegen. mocht een bezoeker dit doen dan kan ik het beoordelen en dan daadwerkelijk toevoegen aan database.
als een bezoeker een lyric instuurt krijgt deze bijvoorbeeld check_submit=0, als ik de lyric goedgekeurd heb krijgt check_submit=i.
ik heb een pagina die alle lyrics met check_submit=0 laat zien, maar als er iemand 10 lyrics heeft toegevoegt moet ik alle 10 lyrics langs gaan en goed keuren, te veel werk (toch?)
is er een mogelijkheid om voor elk lyric een checkboxje te maken en wanneer ik een checkboxje aanklik + op een knop druk dat dan automatisch check_submit=0 check_submit=1 wordt?
hieronder vindt je de code die ik gebruik
een checkboxje ervoor zetten lukt me nog met
'
maar hoe doe ik het verder.
hopelijk kan iemand mij helpen.
Alvast bedankt
rth1972
effe een vraagje als het kan.
ik heb een lyrics site, bezoekers kunnen zelf ook lyrics toevoegen. mocht een bezoeker dit doen dan kan ik het beoordelen en dan daadwerkelijk toevoegen aan database.
als een bezoeker een lyric instuurt krijgt deze bijvoorbeeld check_submit=0, als ik de lyric goedgekeurd heb krijgt check_submit=i.
ik heb een pagina die alle lyrics met check_submit=0 laat zien, maar als er iemand 10 lyrics heeft toegevoegt moet ik alle 10 lyrics langs gaan en goed keuren, te veel werk (toch?)
is er een mogelijkheid om voor elk lyric een checkboxje te maken en wanneer ik een checkboxje aanklik + op een knop druk dat dan automatisch check_submit=0 check_submit=1 wordt?
hieronder vindt je de code die ik gebruik
PHP:
$text = "<div style='text-align:center'>
<table style='width:100%'>";
// ===== begin display of records that need approval =====
$show = $db->sql_query("SELECT * FROM ".$prefix."_lyrics WHERE check_submit = 1 ORDER BY date");
if ($db->sql_numrows($show)) {
while($row = $db->sql_fetchrow($show)) {
extract($row);
$text .="<tr><td>[$date] $artist - "._ALBUM.": $album - "._SONG.": $song</td><td style='text-align:center'><a href='modules.php?name=$module_name&file=sl_preview&c_id=$id'>"._PREVIEW."</a></td></tr>";
}
} else {
$text .="<tr><td colspan='2' style='text-align:center'><b>"._NONEWLYRICS."</b></td></tr>";
}
$text .= "</table></div>";
echo $text;
PHP:
$text .="<input type=\"checkbox\" name\"box1\">;
maar hoe doe ik het verder.
hopelijk kan iemand mij helpen.
Alvast bedankt
rth1972
Laatst bewerkt: