wat als mijn systeem crasht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

calvin15

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
ik heb nog neit zo heel lang een ps3 en ik wil graag nieuwe game's maar ik wil het liefst ze downloaden zodat je niet loopt te klooien met CD's en dat de spellen gwn op je harde schijf staan nou luid mijn vraag als mijn hardeschijf crasht en ik een nieuw systeem aanschaf of inruil ben ik dan alle game's kwijt (met downloaden) of kan ik ze weer opnieuw downloaden hoe zit dit nou?

mvg calvin15

Waar je voor betaald heb zou je met jou PSN account weer moeten kunnen downloaden.

ja dat zou mij ook wel logisch lijken maar is er dan een limiet ofzo want het zou anders wel een makkelijke manier zijn om een ander je psn acc te doen en de games te laten downen

Als je harde schijf crasht ben je alles kwijt. Veelal kun je spellen al of niet tegen betaling opnieuw downloaden.

maar hoe zit het dan als ik met de software wat bijin de ps3 zit een backup maak en dan later (als mijn systeem mischien is gecrasht) die backup op het nieuwe systeem open heb ik dan alles wat er voorheen ook op stond?

De backup kun je alleen op dezelfde PS3 gebruiken, bijvoorbeeld als je de hardeschijf in jou PS3 wisselt.

ik heb net gevonden dat je op 5 verschillende ps3 systemen het onbeperkt aantal keren kunt downloaden maar je moet het wel vanuit 1 PSN account doen want daarmee zijn de spellen geregistreerd

Ik gaf ook al aan dat je de games met jou account weer kunt downloaden.

ja gaf aan dat het zou kunnen niet dat het zeker was
maarja mijn vraag is opgelost
bedankt voor jullie hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan