Wat betekent code 10

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kap
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kap

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Ik wil TV kijken op mijn computer!!!

Halo allemaal,

mijn vraag is, ik heb een ASUS V9520 Video Suite kaart.
Ik heb de laatste drivers geinslaleert en alles werkt behalve de nVidia WDM TV Tuner niet.
Ik heb gekeken of er een IRQ conflict is maar dat is niet de oorzaak. (hij gebruikt irq 19 )
Er staat nu als omschrijfing: Dit apperaat start niet [Code 10]
Is er nog iets aan te doen, of moet ik het gaan stellen zonder de TV Tuner

Groet Ton kap

Laatst bewerkt:
Code 10
Als de hardwaresleutel van het apparaat de waarde 'FailReasonString' bevat, wordt de betreffende tekenreeks als foutbericht weergegeven. Deze tekenreekswaarde wordt door het stuurprogramma of de enumerator in het foutbericht geplaatst. Als de hardwaresleutel niet de waarde FailReasonString bevat, wordt het volgende foutbericht weergegeven:

Dit apparaat is niet aanwezig of werkt niet goed, of niet alle stuurprogramma's zijn geïnstalleerd. (Code 10)

Werk de stuurprogramma's voor dit apparaat bij.

Oplossingsknop: Stuurprogramma bijwerken

U kunt dit probleem oplossen door te controleren of het apparaat op de juiste wijze op de computer is aangesloten. Controleer of alle kabels zijn aangesloten en of alle adapterkaarten goed in de sleuven zijn geplaatst. Werk het apparaatstuurprogramma bij zoals aangegeven op de Oplossingsknop. U kunt het apparaat eventueel ook loskoppelen, zodat u dit opnieuw kunt laten detecteren door de wizard Nieuwe hardware.

Bron: http://support.microsoft.com/defaul...123&Product=winxp#XSLTH3120120131120121120120

Zwakke oplossing!!!!!!

Mijn probleem is nog steeds niet opgelost Matalhead.
Ik hoop dan ook, dat niet iedereen wordt afgescheept met een andwoord dat gecopieert is bij microsoft.
Hier kan niemand wat mee, kom met een rieele oplosing of reageer niet, vind ik.

Groet, Ton Kap

Re: Zwakke oplossing!!!!!!

Geplaatst door Kap

Groet, Ton Kap

Dit had een mogelijke oplossing kunnen wezen. Als je had gegoogled dan had je meer oplossingen kunnen vinden. Het is niet mijn fout dat jou spul niet werkt. Microsoft heeft niet voor niets een knowledge base voor foutmeldingen. Dus jouw antwoord slaat echt nergens op.

Re: Zwakke oplossing!!!!!!

Geplaatst door Kap
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost Matalhead.
Ik hoop dan ook, dat niet iedereen wordt afgescheept met een andwoord dat gecopieert is bij microsoft.

Groet, Ton Kap

We moeten ergens beginnen en als het antwoord jou niet aanstaat kun je dat ook op een andere manier brengen. Je moet niet vergeten dat iedereen hier vrijwillig helpt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan