Wat Betekent Datacom software?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pauldo

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2003
ik heb een vraag van school en kom er niet uit

deze is

Wat Betekent Datacom -software
jullie zouden echt fantastische zijn

Als het goed is, heb je hier de juiste boeken voor....;)

hou ff op met die ****** zooi
ik heb mijn boeken toch ook al door gelezen
anders was ik hier niet naar toe gegaan

Geplaatst door Pauldo
hou ff op met die ****** zooi
ik heb mijn boeken toch ook al door gelezen
anders was ik hier niet naar toe gegaan

Doe ff rustig hé. Google es ofzo. Lijkt me sterk dat je dit moet weten voor school, terwijl het niet in je boeken zou staan... :rolleyes:

Wat dacht je van Software voor datacommunicatie.
Je hebt computers die speciaal voor data overdracht zijn, dit zijn geen normale pc' s maar een kast waar een CPU inzit (central Processor unit) waar een Modemkaart inzit , inputkaarten (analoog en digitaal, pulse counters etc.) Waar directory kaarten, zogenaamde gateway' s, inzitten, multiplexers en afhankelijk van het systeem kunnen er nog veel meer soorten kaarten inzitten. Deze jongens draaien ook op software, maar niet op windows of Linux maar op een bepaald Protocol b.v. Modbus. In grote bedrijven kunnen de leveranciers van een PLC via een modem meekijken als er problemen zijn. Dit stukje datacommunicatie loopt over apparte servers.
Om gegevens in je CPU te laden ben je speciale software nodig. Ik denk dat dit wel met DATA COM software wordt bedoeld.

heel ff tussen haakjes
wie zit er hier op school?
ik dus

ikzelf heb zo weining boeken dat het er niet in staat of omdat het onderwerp van sommige boeken niet overeen komt met mijn vraag

ik hoop jou zo ff goed geinformeerd te hebben

Geplaatst door Pauldo
heel ff tussen haakjes
wie zit er hier op school?
ik dus

ikzelf heb zo weining boeken dat het er niet in staat of omdat het onderwerp van sommige boeken niet overeen komt met mijn vraag

ik hoop jou zo ff goed geinformeerd te hebben

Et is al goed jongen...

Heb je misschien dan wat aan het antwoord van Annie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan