wat doe ik verkeerd? met hitmanpro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jadame1011

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2001
Ik heb het programma hitmanpro gebruikt en was dan in de veronderstelling dat ik dan van mijn problemen af was.
Eerst heb ik hitman gewoon laten draaien vervolgens in veiigemodus (met netwerkverbieding) dacht dat dit beter was??
Maar telkens als ik hitman draai kom ik steeds weer in bestanden tegen die geindenfiteerd zijn gooit hij deze bestanden niet gelijk weg?
En als ik op veilge modus draai kom ik de volgende foutmelding tegen als bijlagen toegevoegd (1)
Dan kan hij zijn toch niet behoorlijk doen?

Tijdens het draaien van hitman zag ik dat ewido spyware verschilllende paden aangaf ik neem aan dat deze beschadigd zijn veel daarvan heeft te maken met firefox is het raadzaam om deze nu niet meer te gebruiken?
En zag een ook staan in het rood staan onderaan backdoor.Hupigon wat is dat moet ik nu het bestandje weggooien? Bijlage 2

Ik wil de bijlage graag toevoegen maar deze zijn te groot kan ik deze misschien per mail sturen mochten jullie deze vraag inbehandeling nemen?

Waar het op neer als ik internet opstart duurd het denk ik wel een minuut voordat ik de site te zien krijg vervogens gaat het internetten wel maar na zo'n 10 site te hebben bekeken krijg ik weer een fout melding Bijlagen 3

Bijlagen

in de eerste plaats de-installeer hitman pro.
Wij zijn niet zo'n echte voorstandere van deze schil...
liever appart met controle dan hitman pro.

ga dan eens online scannen met ewido www.ewido.net
dan een beetje rotzooi opruimen met cclaener http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=217684

nadat je dit gedaan hebt.......en je hebt dan nog problemen dan vertel je dat hier nogmaals.

dialoog scherm niet te zien

ik krijg die dialoog scherm niet te zien is het een mogelijkheid om hiervan een link te sturen?

vast bedankt

waar wil je een link van hebben ??

ik had die link nodig van ewido www.ewido.net maar ik heb eerst maar die cclaener gedaan.
Er is heel wat opgeruimd maar bij het opstarten deed ik weer een scan hij hij kwam weer wat tegen om opteruimen.
Maar bij het opstarten van internet is het probleem nog steeds niet opgelost moet nog zeker 1 tot 1.5 min wachten tot dat er een site zichtbaar is.
heb trouwens deze aktie niet uitgevoerd maar dit maakt toch niets uit.

TIP:
Windows slaat de deïnstallatiebestanden van update's op in de bekende $NTUninstall-mappen. Deze nemen spijtiggenoeg nogal veel plaats in. Als je echt een plaatstekort hebt, en je systeem werkt momenteel perfect, dan is er in CCleaner de mogelijkheid deze grote mappen te verwijderen. Het verwijderen van updates is dan wel niet meer mogelijk. Als je dit wenst te gebruiken, vink dan het vakje Hotfix Uninstallers aan bij het onderdeel Geavanceerd.

Laatst bewerkt:
mijn computer is momenteel weer normaal dat wil zeggen ik heb geen last meer dat hij zo traag is .
Maar telkens als ik scan komen er weer spyware tegen niet veel meestal 3 to 8 stuks verwijder ze weer en de volgende dag kom ik ze weer tegen bij een scan hoe kan ik toch mijn computer helemaal schoon krijgen?

Ik maak gebruik van xp moeten mijn mede gebruikers op de computer voor zich scannen?

Over welke spyware heb je het, cookies of andere?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan