wat doe je met oude monitor/pc?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Na een flitsend en verschuivend beeld op mijn monitor , gedoe en vastlopers en een trage pc met windows 98, heb ik een geheel nieuwe pc aangeschaft met LFT scherm.

Helaas is mij niet verteld dat 'out of range' betekent dat de pc op zich nog oké kan zijn maar dat ik in de pc zelf de resolutie moet veranderen om deze pc bestanden op het TFT scherm te kunnen zien.

Nu heb ik die 'oude'monitor nog. Weet niet wat hiermee mis is. Ik heb door de resolutie van de monitor op 800*600 te zetten toch nog e.e.a uit de pc kunnen halen.
Weet niet wat er mee aan de hand is, en ik neem aan dat de meeste mensen toch een TFT willen.

Maar, wat doe ik nu met deze monitor?

Wat doe je als je een pc wegdoet, en er zitten nog bestanden in. Die kun je wel wissen maar zijn toch nog via omwegen er weer uit te halen?!

Wat doe je als je een pc wegdoet, en er zitten nog bestanden in. Die kun je wel wissen maar zijn toch nog via omwegen er weer uit te halen?!

Kijk hier even;)

Oké!

Dat is het wisgedeelte van de PC

Zo'n monitor maar gewoon weggooien?

Tsja, verkopen is in de meeste gevallen niet echt een winstgevende zaak meer, zeker niet als het om een 14 inch gaat. Je kan kijken of je er iemand gelukkig mee kan maken die toevallig een kapotte monitor heeft. Wegbrengen naar een kringloopwinkel is ook een optie of een advertentie plaatsen bij http://www.gratisoptehalen.nl

Als voorbeeld, op de Helpmijdag kon je de 14/15 inch monitoren voor een klein bedrag kopen en op het eind van de dag kreeg je ze gratis mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan