Wat doet Windows Service Pack 3 bij een leen versie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Ik heb Windows XP Pro met Service Pack 2 op mijn PC opnieuw gezet,(leen versie) uiteraard komen er nu nieuwe update's binnen, maar als ik Windows Service Pack 3 binnen haal, krijg ik dan gezeur met Microsoft?
 
Is een leen versie net zo iets als een uitprobeer versie?
Voor dat je SP3 installeert moet je een nieuwe versie van WGA (Windows Genuine Advantage) installeren. Het is de eerste stap in het updateproces. Er zullen wel weer vele registratienummers van piraterij op een zwarte lijst zijn gezet en dat wordt ondermeer gecontroleerd. In deze zin is het dus inderdaad anders. Komt Windows door de authentificatie dan is het een legale versie in hun ogen. Komt het er niet door dan krijg je enkel een waarschuwing voor niet te vertrouwen software enzovoort. Ik denk dat je voor de acht of negen updates die na SP3 zijn uitgebracht de nieuwe versie van WGA ook nodig hebt. Verder: Iedereen die Windows XP mag gebruiken mag ook Servicepack 3 installeren.
 
Dan is dat het zelfde maar je kunt in ieder geval evengoed weer de melding krijgen dat je een legale versie hebt, of het moet wel heel krakkemikkig in elkaar steken. Laat ik hier maar meteen bij zeggen dat helpmij.nl er niet is om tips te geven voor informatief gebruik van programma's. Doe de rest van de wereld de groeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan