wat en hoe kun je het schermpje instellen van logitech g15?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
344
ik heb laatst een nieuw toetsenbord gekocht logitech G15 die nieuwe versie met oranje verlichting want ik vond het heel vervelend om er info over te zoeken:p
het toetsenbord werkt helemaal goed de software geinstalleerd alleen wat ik kan ik nou allemaal precies met het schermpje mensen die ook dit toetsenbord hebben zeiden tegen mij dat je er ook je ammo op kan zien tijdens het gamen of de temps van je pc maar hoe doe ik dit?
ik heb al zitten zoeken bij die programma's die ik heb geinstalleerd alleen kon het niet echt vinden.

wie kan mij helpen? of een link naar een goeie uitleg:p

greetz,
kevin10

Edit en er zit ook een knopje boven de F3 en F4 met een soort van joystick waar is dat eigelijk voor? in de beschrijving staat gamemodusschakelaar (wat een lang woord:p)
 
Laatst bewerkt:
Wees niet teleurgesteld, maar de info waarom je vraagt kun je prima zelf vinden in de online handleiding van het toetsenbord. Logitech heeft één of meerdere snelkoppelingen aangemaakt / dan wel onder programma's is de handleiding te vinden.
 
Edit en er zit ook een knopje boven de F3 en F4 met een soort van joystick waar is dat eigelijk voor? in de beschrijving staat gamemodusschakelaar (wat een lang woord:p)
Als je dat knopje op de gamemodus zet, wordt je Windows toets om het startmenu te openen, uitgeschakeld.
 
bedankt voor de hulp:thumb: het is allemaal gelukt:p
maar dan nog een klein vraagje kan de kleur ook anders worden ingestelt naar bijv. blauw ofzoiets?:)

nogmaals bedankt

mvg,
kevin10
 
je geeft het antwoord op je laatste vraag zelf al in je eerste bericht ; dit is de oranje versie, dus je kan geen andere kleuren instellen ;)
 
niet vergeten!

bedankt voor de hulp:thumb: het is allemaal gelukt:p
maar dan nog een klein vraagje kan de kleur ook anders worden ingestelt naar bijv. blauw ofzoiets?:)

nogmaals bedankt

mvg,
kevin10

vergeet niet te klikken op dat dit probleem is opgelost!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan