Wat gaat er mis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Poor John

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 nov 2004
Hallo,

ik heb een nieuwe videokaart: sapphire atlantis radeon 9800 pro. Nu heb ik de oude kaart eruit gehaald en deze nieuwe er voor in de plaats geschoven. Als ik echter de pc aanzet hoor ik eerst een luide "piep" en krijg geen beeld. Wat ben ik vergeten? Of is er iets anders aan de hand?

bvd.

heb je die kaart er goed ingedrukt?het lijkt nu wel of je pc helemaal geen videokaart ziet.
moest je de oude videokaart niet eerst de installatie ongedaan maken in apparaatbeheer?

Waarschijnlijk zit de kaart niet helemaal goed in het slot gedrukt.

Ja ik heb de voedingskabel uit mijn hd gehaald en de kabel die bij kaart geleverd werd ertussen geplaatst en daarmee hd en kaart verbonden. De kaart zit er zover ik weet ook goed in (vastgeklikt met een palletje). De software van de oude kaart heb ik niet verwijderd en moet ik van de nieuwe kaart iets installeren voordat ik hem er in zet misschien?

Laatst bewerkt:
dus je hebt een splitter tussen je voedingskabel gezet en ook die allemaal goed aangedrukt?

er moet toch echt iets verkeerd gegaan zijn met erin zetten van dat kaartje.
iets aangestoten?
draait die ventilator wel als je probeert te starten?
en als je dat andere kaartje er weer inzet wat doet je pc dan?

Met andere kaart er terug in doet ie alles zoals ie altijd gedaan heeft.

probeer nu eens bij apparaatbeheer die videokaart de installatie ongedaan maken en dan de pc uit en dan de nieuwe kaart erin en probeer opnieuw op te starten.

is die nieuwe een nieuwe kaart uit de winkel,kan natuurlijk ook kapot zijn?

Trekt `ie wel genoeg stroom? Zou het miss ook nog kunnen zijn dat door een voeding met een te laag wattage niet genoeg stroom trekt?

Patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan