• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

wat gaat er nu verkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

duifje1973

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Hallo,

ik zit met het volgende. Ik heb een bestandje toegevoegd, dat maakt het wat duidelijker. De cellen waar het om gaat heb ik gekleurd.

waarom krijg ik in cel E8 een andere uitkomts dan in de bovenliggende 3 regels.
E8 is de uitkomst van de formule S8+T8. T8 heeft 3 cijfers achter de komma, en T5 T6 en T7 hebben er maar 2. Dat is het enige verschil. Maar de uitkomst in T8 is helemaal verkeerd. Daar krijg ik dan een uitkomst met 4 cijfers vóór de komma.
Wat kan ik er aan doen om dit goed te krijgen.
Ik heb al gestoeid met celeigenschappen, aantal cijfers achter de komma, maar kom er niet uit.

weet iemand hier een antwoord op?

mvg en bvd
Lydia

Bijlagen

Omdat je in cel T8 het getal 1035 hebt staan, wat getoond wordt als[/B]1.035[/B]

Maak er maar eens 1,035 van.

Heb ik ook al verschillende keren geprobeerd. Hij veranderd het automaitisch weer in 1035.

De celeigenschappen van T8 staan als enige niet op standaard, zet deze ook op standaard, en zet er opnieuw de waarde in.

Ik heb het gevonden!
In landinstelling heb ik een keer als scheidingsteken voor decimalen de punt veranderd in een komma. Dit was weer handig voor het maken van grafieken.
I heb het weer teruggezet en de berekening wordt weer goed uitgevoerd.

Maar zal ik nu dus iedere keer dit moeten veranderen als ik tussen taken wissel?

Maar in elkgeval al bedankt voor het meedenken.

Lydia

Bedankt voor de terugkoppeling.
Gaarne de vraag op opgelost zetten (rechts onderaan de pagina).
Bvd.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan