Wat gebeurt er bij 2x TFT

Status
Niet open voor verdere reacties.

QuiCk01

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2007
Hallo,

Ik vraag me nu al een tijdje waarom er nu 2x DVI aansluitingen op mijn videokaart zitten. Ik neem niet aan dat als je er 2 aansluit dat dan het beeld verdeeld word over 2 schermen of is dit wel het geval?

Misschien een simpele vraag maar ik snap het gewoon niet.

Hangt van je instelling af.

Je kunt bij de eigenschappen van je beeldscherm (Rechtermuis Bureaublad > Eigenschappen > Instellingen) die wijzigen.

Wat zijn de verschillende mogenlijkheden dan wat dat begrijp ik niet?

Je kan het beeld versprijden over 2 schermen maar wat nogmeer?

Edit;

Ik zie nu ook dat sommige zegmaar op het 1ste scherm gamen en op die andere msn open hebben
Is het dan een kwestie van switchen tussen schermen of?

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je 2 opties.

- scherm klonen
- scherm uitbreiden

Waarbij de eerste er voor zorgt dat op het 2e scherm hetzelfde toont als het primaire scherm. Bij de tweede heb je 2 schermen op zich.

Switchen wordt moeilijk bij het gamen. Je kunt MSN en alles wel op je 2e scherm zetten en op je primaire gamen maar wil je dan tijdens het gamen een gesprek beantwoorden moet je eerst even ALT-TAB'en. De kans is dan groot dat je game wordt geminimaliseerd.

makkelijk

Twee schermen is vooral makkelijk voor mensen die met veel software tegelijk werken. Als je de hele tijd moet switchen tussen bv photoshop en een ander grafisch programma of het programma bestaat uit een heleboel windows dan is is het erg fijn als je alles tegelijk open kan laten staan verdeeld over 2 schermen..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan