Wat gebeurt er met mijn smsjes tijdens een reparatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Halloo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2011
GoedeNavond, ik ben nogal nieuw hier dus dit kan misschien nogal een domme vraag zijn :p :
Ik heb een week geleden mijn telefoon opgestuurd voor reparatie naar dynafix, ik heb mijn sim kaart en SD kaart er uit gehaald. Maar ik ben helaas vergeten mijn smsjes te verwijderen. Kan het zijn dat de mensen daar bij dynafix in staat zijn om mijn smsjes te lezen? Dit is een probleem voor mij aangezien er hele belangrijke persoonlijke gegevens in staan.
Het gaat om een Blackberry Bold toestel, hij was er zo slecht aan toe (aan de buitenkant, de telefoon zelf kan raar genoeg gewoon aan) dat ik betwijfel of dat hij ooit gemaakt zou kunnen worden (dan krijg ik gewoon een nieuwe van de verzekering)
Alvast bedankt.

ze kunne het wss wel lezen via een externe controller. maar of hun dat nou egt iets boeit. ;) lijkt me niet. :p

Vraag is natuurlijk: wat voor informatie is dat? Sms-berichten met "prive" inhoud zijn waarschijnlijk weinig boeiend voor mensen die jou (en jouw contacten) niet kennen. Mochten ze het al (willen) lezen, kunnen ze er zeer waarschijnlijk toch niks mee. Bovendien kennen ze de context waarin die berichten zijn verstuurd niet. Dus als er al beledigende, ondeugende of teksten met (voor jou) delicate inhoud tussen staan, zal het voor de gemiddelde buitenstaander niet meevallen, zo niet onmogelijk zijn de stukjes van die puzzel aan elkaar te leggen.

Zolang het niet gaat over inlog-codes, wachtwoorden en dat soort dingen, zou ik me er geen zorgen over maken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan