Wat heb ik nodig ? BT-->Auto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Met het gevaar een ietwat domme vraag te stellen ga ik het toch maar erop wagen.
Ten eerste,ik ken wel iets van PC maar ben totaal leek op gebied van Mobieltjes anders zou ik de vraag ook niet stellen.
Ik heb me een Ericsson-Sony K510i aangeschaft met Bluetooth na mijn 6 jaar oude Motorola
Nu zou ik graag in de wagen zo een installatie hebben waarmee ik vrij spreken kan,ik weet dat het al 10 jaar bestaat maar nu met BT is het waarschijnlijk wel iets anders.
Moet ik dan zo'n oortje met micro gebruiken of bestaat ook een ander systeem,het zou iets moeten zijn dat ik niet heel het dashboard moet openleggen.
Sony zal dat ook wel origineel in hun gamma hebben maar hoeft dat,wat zijn goede en wat zijn de Chinese junk ?
Ervaringen ?

Moet ik dan zo'n oortje met micro gebruiken

Dat kan inderdaad, iets zoals dit. Als je rechts daarvan je mobiel kiest zie je dat hij geschikt is voor jouw mobiel.
Ervaringen heb ik er niet mee, maar je hoeft in ieder geval niets open te leggen en het lijkt me erg makkelijk.

Er zijn ook nog carkits voor jouw telefoon, maar dan lijkt me minder handig omdat je zon houder moet opzetten enz. Overigens kan je hier nog meer dingen vinden die bij jouw mobiel passen: http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/accessories/34#accessory-group41. Over Chinese Junk: ik neem aan dat het spul van SE zelf wel te vertrouwen is.

Thanks,van de links wordt ik wel wat wijzer,lijkt erop dat zo'n oortje in combinatie met een gewone passende houder in de auto het eenvoudigste is en zonder ingreep aan de auto feitelijk.
:thumb:

Dat denk ik ook, misschien is een houder niet eens nodig als je de telefoon gewoon ergens neerlegt ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan