Wat heb ik nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dragontail

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2007
Ik heb thuis internet en een modem, en kan via mijn laptop door het hele huis draadloos internetten. Alleen heb ik nu een nieuwe pc gekocht die alleen draadloze internet ontvangt binnnen 1 meter bereik van het modem. Ik wil met de pc draadloos internetten op een afstand van 8 meter van het modem, is dit mogelijk met een soort van draadloze internet ontvanger? En voor wat voor soort moet ik dan zoeken?

een acces point of router met wireless lan
je hebt ze in alle maal prijs klasses

Ik heb thuis internet en een modem, en kan via mijn laptop door het hele huis draadloos internetten. Alleen heb ik nu een nieuwe pc gekocht die alleen draadloze internet ontvangt binnnen 1 meter bereik van het modem. Ik wil met de pc draadloos internetten op een afstand van 8 meter van het modem, is dit mogelijk met een soort van draadloze internet ontvanger? En voor wat voor soort moet ik dan zoeken?

De meest eenvoudige manier, is de antenne op je router vervangen door een omni directional antenne, zodat je het zendvermogen een stuk opkrikt van je router.
In de hoop dat je antenne te vervangen is.

he dom van me hij had al een draadloze verbinding inderdaad gewoon je antenne er afhalen en een nieuwe op zetten als dat kan ik zou iets van 5dbi doen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan