Wat/Hoe met een MAC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Een huisgenoot is meer dan een jaar geleden vertrokken en heeft een MAC bij mij achter gelaten.Hij vraagt mij om deze te verkopen.Het probleem is echter dat ik geen enkel idee van computers heb en van MAC nog minder.Om te verkopen moet ik wel weten wat ik aanbied.Nu schijnt het mogelijk te zijn om de volledige inhoud en mogelijkheden door de MAC zelf te laten produceren .Hoe doe ik dat?
groet Carel

Linksboven zie je een Apple logo.

Klik hier op en kies dan "About This Mac" of "Over deze Mac" en dan "More" of "Meer informatie"

Dank je .Ik houd je op de hoogte.Ik had niet zo.n razendsnelle reactie verwacht.Dus ga ik morgen de handel aansluiten en je advies opvolgen.
Ik biedt hem eerst op de Marktplaats van HELPMIJ aan en als er weinig reactie op komt op de grote Marktplaats.
groet Carel

Precies zoals je zei.Wat het allemaal betekent weet ik niet, maar het is een enorme waslijst!Wil je me nu ook nog vertellen:
Hoe
a/selecteer ik zo,n pagina
b/ sla het op een floppy of USB stick op?
Dit om het op mijn PC te bewerken en een aanbieding te maken.
groet Carel

Ik zou je dolgraag verder willen helpen maar ik kan niets voor je specifieke vraag betekenen :o
Mijn Mac wordt momenteel gemaakt dus "meekijken" zit er niet in.

Wellicht kun je bovenin op "System Profile" of "Systeemprofiel" klikken en dan printen

Ik wist niet dat ook een MAC wel eens "gemaakt"moet worden.Ik verwacht het geluk te hebben dat ook een ander mijn vraag leest en mij verder wil helpen.
groet Carel

Tja de behuizing ging kapot, was een bekend probleem.

Zodra ik hem weer heb en jij hebt nog geen antwoord gekregen zal ik het voor je opzoeken. (Ik verwacht hem deze week terug)

Zeer bedankt tot nu toe.Er kwam iemand langs,zelf een MAC bezitter en die heeft mij het "sleur ende pleur"geleert.Dus is er geen probleem meer.
groet Carel

Inmiddels zo ver dat ik voldoende gegevens heb om de Mac aan te bieden.Dus vandaag of morgen.
groet Carel

Dat is mooi, hopelijk krijg je er nog een redelijk prijsje voor...

Er zal wel geen Intel processor in zitten dus erg veel zal het niet zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan