Wat houd mediacenter in?

Status
Niet open voor verdere reacties.

martn

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2004
Ik heb het ook gedownload, maar is het een soort windowns ofzo? kan ik dat op een gewonen pc zetten, en dan nog wel games, muziek, films en software draaien. Want ik heb ook gehoord dat je er een speciale computer voor moet hebben, en allen bedoelt is om radio, tv, dvd enz. op aan tesluiten:confused:
wie kan dit in het kort uitleggen (sorry voor de noob vraag):D

Alvast bedankt,
Martijn Okken

P.S. m'n pc is een Medion Titanium MD 8083

Laatst bewerkt:
Media Center is gewoon een uitbreiding van XP Pro. Het is dus gewoon XP en via het startmenu kan je in MC komen en vandaar uit films, foto's, muziek enz beheren. Als je weer naar XP wil klik je MC gewoon weg. Draait als een zonnetje bij mij. :)

Okay, bedankt maar het is toch een soort van patch (als ik het installer dat ik niet alles van de C: schijf (windows enz. staat er op) eraf gaat)

Nee, het is geen patch, het is een compleet nieuw besturingssysteem (burobladachtergrond is ook anders). Je kan het via upgrade proberen maar of alles dan nog naar behoren werkt is de vraag. Als het enigsins kan zou ik een schone instal doen.

Hallo,

Ik lees nu over mediacentum.
Kan je dat ergens downlaoden?
jack43 heeft het over een uitbreiding van XP Pro,kan je mediacentrum ook gebruiken als je de home editie van xp hebt?

Is dat mediacenter dan gratis? (Lijkt me niet) Zoja, waar kan ik dit downloaden dan?:D

Oke,het is niet gratis,maar: martn schreef: Ik heb het ook gedownload .

Hoe kan dat dan?

Dan is het niet legaal gebeurt. Het zal best te downloaden zijn maar niet op legale sites

Oke zoiets hadik al in de gaten.
Nee,op die wijze hoef ik m niet.
Het klinkt best leuk mediacentrum zoals ik het gelezen heb op die site.

Geplaatst door jack43
Media Center is gewoon een uitbreiding van XP Pro. Het is dus gewoon XP en via het startmenu kan je in MC komen en vandaar uit films, foto's, muziek enz beheren. Als je weer naar XP wil klik je MC gewoon weg. Draait als een zonnetje bij mij. :)

Welke knop dan bij startmenu.. k heb het geinstalleer op een gewone comp.. en ik kan echt niet in het Media center gedeelde komen.. :S

Knop start, alle programma's, bureau-accessoires en dan Mediacenter kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan