Wat is aan te raden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Road Dogz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Hoi, ik moet voor een nieuwe router gaan zien en nieuwe modem. Nu kan ik een router met adslmodem ingebouwd halen of een router en modem appart. Zit hier eigenlijk verschil in of is het ene meer aan te raden dan het andere. Mijn vorige router was eentje die ik meegekregen heb van mijn provider en het draadloos netwerksignaal was naar mijn menig zeer zwak. (het ging om deze router http://img395.imageshack.us/img395/4821/modemphilips9vk.jpg)

Best router met adsl-modem in.

Goede merken, D-link, Linksys.

IK heb nu een D-link G604t staan, en ik kan zonder problemen achteraan in de tuin internetten.(afstand +- 70 meter)

tip neem geen 3com ik vind t rot werken we hebben t in ons kantoor een al ik met mijn laptop 3 verdipingen hoger ga +/- 10 meter doew i het al nie duss

tip neem geen 3com ik vind t rot werken we hebben t in ons kantoor een al ik met mijn laptop 3 verdipingen hoger ga +/- 10 meter doew i het al nie duss

Dat hoeft niet alleen aan de router te liggen.
Het is ook best mogelijk dat je redelijk wat wapening in je beton hebt zitten, en daar komt een draadloos signaal niet goed doorheen. En nog meer van dergelijke dingen kunnen het signaal verstoren waardoor het bereik minder wordt.

Ik heb een wireless linksys router en hij komt prima door 2 verdiepingen heen!
Vergeet niet dat linksys van cisco is, en die hebben er toch wel wat kaas van gegeten!

Ja, bepaalde merken zijn kwalitatief gewoon beter, maar ook vaak wat duurder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan