Wat is beste anti-virus remedie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt gelijk. Dan proberen we het op een andere manier.
Om er achter te komen welke module het probleem veroorzaakt, schakel ze eens om en om uit.
En begin eens met AV voor internet.
En test daarna of het beter gaat.

Je hebt gelijk. Dan proberen we het op een andere manier.
Om er achter te komen welke module het probleem veroorzaakt, schakel ze eens om en om uit.
En begin eens met AV voor internet.
En test daarna of het beter gaat.

Ok Ton52,

Ik ga het vanavond op die manier proberen en hou je op de hoogte!

Ik heb inmiddels heel wat geprobeerd, maar problemen blijven helaas.
Ik pretendeer zeker niet alles van computers en anti-virus software te weten, maar dit soort problemen nog nooit gehad, mijn internet-verbinding was en bleef een groot drama helaas.

(Ligt niet aan de verbinding, alle andere pc's draaien zoals het hoort...)

Alsnog besloten KIS te verwijderen en een andere virusscanner te installeren en ziedaar... problemen als sneeuw voor de zon verdwenen:D

Dus jammer genoeg niet zo'n leuke kennismaking met KIS....

Levert altijd een felle discussie op als je gaat vragen welke de beste is.
Ik en vele met mij gaan ervan uit dat Kaspersky de beste is!

Ik beveilig mijn PC met:
- Kasperksy als Anti Virus
- SuperAntiSpyware
- Spybot Search And Destroy
- Ik gebruik de hardware Firewall van mijn Router als enige Firewall.

Zelf ben je de beste beveiliging.Niet op vage XXX sites surfen, niet op warez sites surfen. Nooit je hoofd E mailadres opgeven op openbare sites. Gebruik hiervoor een Hotmail of Gmail adres. Wees voorzichtig met downloaden van P2P programma's en ga zo maar door. Als je zelf goed op let komen er eigenlijk geen virussen binnen. Ik heb er nooit last van gelukkig!

Als je nooit last hebt van virussen waarom heb je dan een van de beste virusscanners en geen softwarige firewall? Virussen komen meestal via mail binnen en de meeste providers scannen de mail. Ik vind een firewall veel belangrijker tegen de gevaren van wormen, keyloggers, horses etc. De laatste keer dat mijn provider er een virus uitfilterde is al vele jaren geleden. En zelf heb ik mijn eerste en enige virus ongeveer 15 jaar geleden opgelopen. Toen nog via floppie. (misschien wel 5,25")
Met jouw laatste 6 zinnen ben ik het 100% mee eens.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan