Wat is beter??? (ATI Mobility Radeon HD 5770 1 GB Of Radeon 9700 Pro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

JimmyJack23

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2011
Hallo,

Ik heb een Pc (Dell) gekregen, en wil hem verbeteren (want hij is nogal oud)
en toen vond ik voor de Graphics Card Radeon 9700 Pro.
en ik wou een nieuwe video kaart kopen (ATI Mobility Radeon HD 5770)
Welke is er nou beter?

Alvast bedankt,
JimmyJack23.

Hoi,

Gaat volgens mij niet passen de 9700 is en agp kaart en de 5750 een pci-e dus 1 van de twee past niet;) dat zal dus de 5750 zijn

ja klopt, maar is een Radion 9700 Pro Goed, of zou de 5770 (of 5750) beter zijn als die zou passen
Is er wel 1 die daar inplaats van past (de 5750? toch)

Als er nog een AGP bus in zit is de 9700 ongeveer zo goed als wat er maximaal in past. na de 9700 zijn er bijna alleen nog PCI-E kaarten gemaakt.

radeon 9700 is een erg oude kaart, niet krachtig meer. de hd5770 is ondertussen ook alweer bijna twee jaartjes oud maar heel veel krachtiger dan de radeon 9700.

Al genoeg gezegd over agp en pci-e maar ook dit kan niet: ATI Mobility Radeon HD 5770.;)
Niet voor pc tenminste.Ts'r ziet veel bos maar ziet onderscheid tussen de bomen niet.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
de Asus kaartjes werken ook op dell, je hebt wel een pci-e aansluiting tog?
de 5450 is sneller dan de 6350.

Typenr van de dell??Dit om eerst maar eens zeker te zijn van agp of pci(-e).

EDIT:uit je andere topic: De dell 4550

En die heeft AGP4x

Laatst bewerkt:
je gaat het verschil niet merken, maar het moet wel passen, de radeon 9700 heeft een andere aansluiting.

Neen die gaan niet passen.Dat zijn pci-e kaarten en nog vrij modern ook nog.Jou dell is al aardig wat jaartjes oud.Alleen een agp kaart kan passen en die draait zelfs nog op agp4x snelheid.Er is ook agp8x en dat is wat sneller.Maar dat kan jou pc niet aan.
Alle voorstellen over de pci-e kaarten is dus niet nodig.In begin topic is je ook al aangegeven over agp en pci-e.

Bron http://support.dell.com/support/edocs/systems/dim4550/specs.htm

Laatst bewerkt:
ow dus niks aan teveranderen? kan ik hem dan wel updaten of zo

kan je ook de agp veranderen in een pci-e of moet je dan een ander motherboard hebben?

Laatst bewerkt:
Heeft weinig zin hier iets aan te veranderen.Echt zonde van je geld.

En wat aan updaten??Drivers bedoel je?Denk dat de laatste drivers voor een agp 9 serie ook alweer uit 2008 stammen.Dus dat zet ook geen zoden aan de dijk dacht ik zo,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan