wat is beter??

Status
Niet open voor verdere reacties.

waawt

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
hallo ik heb een vraag aan jullie.

hier mijn vraag
ik heb hier een link maar ik weet niet welke van de 2 processors ik moet kiezen
(prijs maakt niet uit) het enige verschil dat ik zie is de k achter de 2500 wat is beter?
verder nog 1 vraag wat is het verschil tussen de voedin g die er nu in zit en en 600watt pro(de rode versi)
of is het meer aanteraden de 700 wat tenemen(is voor gamen bedoelt)
en mijn laatste vraag hij moet inelkaargezetworden door 4launch hoe doe ik dat er bij/kunnen jullie dat doen en ik heb thuis een kast dus moet ik die dan naar hun toe stuuren of zegen jullie kan je beter in een zaak bij jullie in de buurt doen

vriendelijke groet

(hier de link)http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/75723#p-17-productid-102489

oej ik zie dat de link niet helemaal klopt kunnen julli op in winkel wagen kliken dan komt mijn lijstje er te staan en de woeding moet de 600watt zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
K versies zijn voor overklokkers bedoeld die zijn unlocked daarom zijn ze wat duurder

en je winkelwagen link werkt voormij alsnog niet...

ga naar je winkelwagen en klik op winkelwagen door sturen dan krijg je een rode link deze moet je hier posten

Nee hoor, niks moeilijk aan overklokken helemaal nu UEFI er is, maar als je niet overklok is de 2500 aan te raden, ik zou er gewoon nog een losse kast bij kopen (zijn al goede voor 30 euro)

oky dus jij zegt dat ik hem niet door hun in elkaar moet laten zetten maar gewoon bij mij in de beurt?
en kan ik beter 600watt nemen of 700 watt?
en is die zoo wel kompleet moet er niet nog iets bij hij lijkt zoo leeg zo:P

er staat toch al een 500 watt in? ik vermoed dat het wel zat is.
en je moet de onderdelen toch in een kast (laten) zetten, je hebt de behuizing nog niet uitgekozen als lord al zij.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan