Wat is de beste AGP / PCI kaart op moment?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamedrag

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2005
Hallo,

De afgelopen tijd heb ik steeds snellere video kaarten op de markt zien verchijen zoals de x1900xtx van ATI en de 7900 versies van Gforce. Helaas zijn al deze kaarten PCI-E en ik beschik maar slechts over een AGP en PCI slot. Een half jaar terug heb ik een nieuwe pc samengesteld dus alles nieuw voor een betere kaart die toch al ruim €400 t/m €600 euro kost lijkt mij overdreven. Aangezien ik veel spellen speel met de allernieuwste graphics (F.E.A.R. / Call of Duty 2 / Oblivion etc.) wil ik toch de beste kaart hebben die op mijn moederbord past. Ik heb al op sites gekeken naar een goede AGP kaart en men zegt dat de ATI X850 XT PE , (PE= platinum edition) de beste AGP kaart is, ik wil graag een bevestiging van jullie hebben of dit wel de juiste keus is, en is er soms een andere AGP of PCI kaart die beter presteert?

Hoop snel antwoord te krijgen :thumb:

René

Vandaag de snelste is morgen de op één na snelste.

ik heb zelf de x800xt pe.

er wordt weinig meer gemaakt in agp.

dus ik denk dat je het wel in de x8xx serie moet gaan zoeken.ze zijn zelfs nog beter als de x1600.wil je echt top dan moet je naar x1800/1900 gaan maar die is volgens mij toch wel heeeeeeeel moeilijk om in agp te krijgen

dit zijn wel zo'n beetje de laatst snelle kaarten in agp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan