Wat is de beste laptop voor games met en budget van 550,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloodzta

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
ik zoek een laptop met het liefst een beeldschermdiagonaal van 17,3
laptop voor spellen zoals world of warcraft :D

Ik vrees ook dat dit een iets wat krap budget is, toch ook zou ik aanraden niet een laptop te kopen voor spelletjes, er komt een moment dat de laptop ondergeschikt raakt en dan is upgraden vaak duur of niet mogelijk.
Een vaste pc daar in tegen kun je makkelijk upgraden en is ook een stuk goedkoper in onderdelen.

Grtjs jjw

17,3 inch scherm en dan ook nog willen gamen kun je zeker vergeten

Gamen op een laptop..Nee niet ideaal.Aan de andere kant:world of warcraft(welke dan ook)staat erom bekendt om zijn niet al te hoge systeemeisen.

eigelijk alleen world of wacraft en de graphics hoefen gee neenz op max ofzo iets te staan gewoon zonder lag en mischien nog om films te downloaden en te bekijken meer hoef ik niet echt daar heb ik en pc voor:thumb:

ik heb hier een paar gevonden welke zou het best werken.

Acer Aspire 7741-454G50MN

*multi-gesture touchpad
*gaaspatroon
*Acer CineCrystal-beeldscherm met led-achtergrondverlichting
*17.3" High Definition 1600x900 pixel resolution high-brightness beeldscherm
*Intel Core i5 450M 2.2 GHz processor en 4GB DDR3
*Intel Core i5 450M 2.2 GHz processor en 4GB DDR3
*High Definition Audio
*€ 597,00

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Acer Aspire 5742G-464G64MN

*15.6 inch beeldschermdiagonaal
*2.53 GHz
*64 bit
*640 GB
*NVIDIA® GeForce® GT 420M
*i5 processor
*€ 653,55

_________________________________________________________________________________________________________________________________

Aspire 7551G-N954G64MN

*AMD Phenom II - N950
*2.1 GHz
*640 GB
*17.3 inch
*ATI Mobility Radeon HD 6550
*High Definition Audio
*€ 674,00

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Acer Aspire 5742G-454G75MN

*Intel Core i5 processor 450M 2.4GHz processor met 4GB DDR3 Geheugen
*15.6"High Definition WXGA CineCrystal LED-backlit met 1366x786 pixels
*750GB HDD (5400rpm) Hardeschijf
*Nvidea Geforce GT 540m videokaar mtet 1 GB DDR3 geheugen.
*Wireless LAN 802.11b/g/n
*64 bit
*NVIDIA® GeForce® GT 540M
*€ 627,00

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Packard Bell EasyNote LM86-GO-237

*17,3
*Intel Core i5 - i5 - 480M
*2.66 GHz
*500 GB
*VIDEOKAART - Intel® HD Graphics

_________________________________________________________________________________________________________________________________

kom op, het zijn 4 acers + 1 PB
dat zou ik echt niet doen...

Als "we" dan toch een keuze moeten maken, mijn keuze zou optie 2 zijn.

Maar zoals je wel merkt, niemand is happig op een game laptop. Simpel omdat het niet uitbreid baar is, slecht tot moeilijk tot dure upgrades etc.

Dus denk goed na voor dat je zoveel geld uitgeeft en je er toch na een jaar spijt van krijgt omdat het niet meer haalbaar is wat je dan wilt doen met de laptop.

Grtjs jjw

koop geen acer of packerdball of gateway is allemaal van acer en de service van acer is waardeloos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan