Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die bestaat niet en ze zijn allemaal nutteloos.Wat is de beste registry cleaner / register opschoner voor Windows 10 64bit?
Met en zonder ervaringen/beoordelingen blijven ze zinloos (zonder nut).Er zijn er zat, allemaal met verschillende ervaringen/beoordelingen.
Mijn ervaring is dat ze het systeem instabiel en onbruikbaar maken.Wat is jullie ervaring?
Laat registercleaners links liggen.En welke raden jullie me aan?
Graag gedaan!Hartelijk dank!
Dat eerste klinkt eenvoudig en voor mensen die daar goed in zijn zal het geen punt zijn. Helaas als ik dat dan aan mensen in mijn buurt vraag, zie je ze niet meer.Gewoon een keer opnieuw installeren. Niks image, want dat is tegen die tijd toch hopeloos verouderd.
Ik heb geregeld WiseCleaner en CCleaner gebruikt om het register op te schonen, en heb nooit problemen gehad. Of het nut heeft, is een tweede, maar het haalt wel troep weg. Met name oude koppelingen van verwijderde programma's.
Wat is de beste registry cleaner / register opschoner voor Windows 10 64bit?
Er zijn er zat, allemaal met verschillende ervaringen/beoordelingen.
Wat is jullie ervaring? En welke raden jullie me aan?
Hartelijk dank!
Mathijs
Vermoedelijk de snelheid van de pc verhogen?Dus de vraag blijft, waarom?
Wat bedoel je? Wij hoeven toch niet per se te weten waarom TS'ers bepaalde zaken willen gebruiken. Alle vragen die hij stelde zijn uitgebreid voorzien van links en met argumenten beantwoord. Wat wil je nog meer! Ik zou heel blij zijn met deze antwoorden.Verder?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.