Wat is de beste Videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

slk300

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2003
Ik heb een AGP 4 (v1.5 ) slot op men moederbord.
Ik heb onboard een Geforce 2 32 MB.

Nu wil ik een nieuwe Videokaart kopen.

Maar wat is de beste die er is.
Ik wil niet meer uitgeven dan 125 euro.

Wie kan mij helpen?

slk300
:cool: :thumb:

Kijk eens op de tweakers pricewatch

Ik houd het allemaal niet zo heel erg meer bij, maar volgens mij is dit een van de beste kaarten in deze prijsklasse. Gigabyte ATI Radeon 9200 128DDR VIVO € 125 excl. verzend kosten

succes;)

voor 125 euro zou ik een Ti4200 kopen. Absoluut niet de beste die er is, maar wel de beste in zijn prijsklasse...
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/49/?Sortering=Prijs&Query=4200&Action=&Landfilter=Benelux

ik raad je deze aan. Prima merk en dankzij de toevoeging '8X' uitgerust met iets sneller geheugen.

ik zie net dat ook de ATi radeon 9500 onder de 125 euro is gedoken. Die is in de meeste gevallen iets minder snel dan de Ti4200, maar is wel geschikt voor DirectX 9 (goed voor de 'uiterste houdbaarheidsdatum' ;))

nog een voordeel van deze kaart: door onoplettendheid van de fabrikant is hij met een simpele ingreep te 'modden' naar een 9700, zijn duurdere (en snellere!) broertje. (50% kans dat het lukt) Zie voor meer info hier. (ik heb mijn club3d 9500 nu als 9700 draaien. Werkt prima, maar het is wel iets voor de gevorderde gebruiker / gebruiker die bereid is er wat meer tijd in te steken.)
Op deze manier heb je echt de maximale performance voor je geld.

Voor ik het vergeet, wat zijn de specs van je huidige pc?

Vraag verplaatst van diversen naar hardware/videokaarten

Geplaatst door NLspecial

zie de knop "systeem" in zijn handtekening, net zoals bij jou :D
blijven opletten :D

Een Ti4200 of Radeon 9500 past prima in het systeem dat je nu hebt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan