Wat is de beste virusscanner??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandra85

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2004
Hallo,

zelf heb ik altijd norton gebruikt, maar ik merk dat hij lang niet alle virussen opmerkt, dus vandaar dat ik me afvraag wat de beste virusscanner is??

Nooit geen problemen gehad met Norton Anti-virus. Ik vindt dus dat Norton de beste virus scanner is!

Oh? Dus jij hebt constant problemen dennis?(nooit geen=dubbelop).:D :D

Even zonder gekheid, ik gebruik pccillin(trend micro) en daar heb ik nooit problemen mee, en ook geen virussen.

Geen één AV is 100% betrouwbaar. Ik heb ook een Norton-produkt en heeft (nog niet) nooit gefaald. Kan ook andere oorzaken hebben. Update je wel op tijd, let je wel op je download-gedrag, open geen onbekende bijlagen, heb je mogelijk een hele oude versie, draai je wel een firewall etc etc.

Maar wil je toch iets anders, probeer dan eens NOD32. Ook een goede AV. Ga naar de voorpagina van Helpmij, http://www.helpmij.nl/ en dan aan de linkerkant, klik op het plaatje. In dit topic worden de updates bijgehouden:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=171175&highlight=nod32

Geplaatst door petje11
Oh? Dus jij hebt constant problemen dennis?(nooit geen=dubbelop).:D :D

Even zonder gekheid, ik gebruik pccillin(trend micro) en daar heb ik nooit problemen mee, en ook geen virussen.

pccillin is ook goed maar ik had Norton 2004, door de installatie met SP2 begon ik problemen te krijgen. AVG 7.0 geinstalleerd en wat denk je, die pikt er twee 4russen uit. Naar mijn mening een goede 4russcanner. De versie 6.0 is gratis 7.0 kost geld maar daar zijn ook wel oplossingen voor. Kijk maar eens www.grisoft.com

sorry, link was niet goed maar nu wel.

Laatst bewerkt:
En ik gebruik NORMAN en daar ben ik zeer tevreden over.

ik heb zelf kaspersky en ik ben er wel tevreden over en ik kan het wel aanraden:)

Iedereen zal toch zeggen dat zijne de beste is en dan kan ik wel weer zeggen van ja norton is een hele zware virusscan en vertraagt je computer soms. En avg heeft mij laten zitten met de 1ste de beste trojan op mijn computer. Maar dat heeft geen zin, ik gebruik nu Avast pro zeer tevreden over.:thumb:
Ik had trouwens ook niet gezien dat dit topic uit 2004 komt:O
Dikke opgravingXD

Laatst bewerkt:
Topic van 2004.
onnodig om hier nog in te reageren.
Daarom een slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan