wat is de beste

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo ,
Een misschien voor jullie simpele vraag , maar voor mij is hij moeilijk .
Wat is momenteel het beste navigatiesysteem , mijn budget hiervoor rijkt tot 300 eurio .
Het moet natuurlijk ook zeer up to date zijn .
Mvg. Hans

Laatst bewerkt:
Denk toch echt dat het bij een ieder een persoonlijke keuze is.
In feite gebruiken al die navigatie systemen de zelfde kaarten.
Tomtom is het makkelijkste in gebruik en komen nu zo'n beetje allemaal in de aanbieding omdat er een nieuwe versie komt (tomtom7) maar of je voor 300 euro ook de europa versie krijgt weet ik niet.
Dan heb je nog mobile navigatie wat iets zwaarder is omdat het wat uitgebreider is.
Tomtom zegt bijvoorbeeld , straks linksaf en dan nu linksaf.
MN zegt bv ga over 3 km linksaf op de s11 en volg de a1 voor 10 km.
Tegenwoordig heb je een nieuw programma genaamd igo die ook weer door vele merken zoals mio word gebruikt maar allemaal geven ze er een eigen layout aan. Makkelijke daaraan is dat je beter kunt inzoomen en kaarten bekijken voordat je aan de navigatie start.
En zo zijn er vele systemen.
Hier boven (tenminste vandaag) op de home pagina staan links naar 3 systemen.
Zelf gebruik ik een pda (pocketPc/telefoon) van mio , voordeel hiervan is dat ik alle 3 die systemen erop heb staan tomtom miomap3.2 en navigator6. ik heb ook andere systemen geprobeerd maar deze 3 zijn toch wel de betere (vind ik)

TomTom is inderdaad gebruiksvriendelijker dan de Mio, maar de Mio werkt vele male sneller plus dat het GPS signaal veel sterker is. Het wordt veel sneller uit de lucht getrokken dan het TomTom signaal.

Zoals hierboven al beschreven, het is voor iedereen persoonlijk.

Sucses met je aankoop!

Met vriendelijke groet,
Fabian

hoi allemaal,heb sinds ong een maand de viamichelin x970t in bezit ben zeer tevreden ,alle flitspalen erop mocht je er behoefte aan hebben ,eenvoudig te bedienen fantastische bleutooth ,klinkt echt heel goed, navigeren op poi,s, straatnummer ,postcode ,heel eenvoudig na de tijd b,v campings er op te zetten ,gratis filemelding waarbij hij aangeeft waar en hoelang de file op dat moment met gelijk de evt omleiding ,kortom een pracht apparaat,met een goede raambevestiging met ingebouwde luidspreker,:thumb:groetjes henry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan