Wat is de bottleneck?

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Frank- Dat lijkt mij ook het beste maar eigenlijk wil ik niet meer zoveel investeren. .

Alle begrip hiervoor en is niet aan mij maar ik heb wel eens het idee bij je dat je wat te snel wilt kopen en dus door een wat geringer budget eigenlijk iets koopt wat onder je wensen ligt.

Correct me iff i'm wrong
 
Unclaimed payments can be canceled for the following reasons:

* A payment sent to an email address is not associated with a PayPal account. Once the email address is added to a PayPal account, the payment is automatically credited to the balance of that account.
* A payment is sent to a recipient with an unconfirmed email address. For security reasons, PayPal can only credit payments sent to a confirmed email address.


If you cancel an eCheck payment or Instant Transfer, PayPal cannot cancel the withdrawal from your bank account. The amount will be credited to your PayPal account balance.
en voor zo ver ik het weet gebruikt MP geen instant transfer maar dat weet ik niet 100%
 
Dat zou best kunnen ja:eek:

Maar weet je wat het is. Ik kreeg pas laat door dat hoe hoger in de serie(3xxx.4xxx.5xxx) hoe beter.

Ik dacht eerst dat het zo zat:
Voorbeeldje: 3850(slecht) 4550(beter) 5450(best)
Beetje vaag maar goed.
maar ik kwam er dan achter dat bijvoorbeeld die 3850 beter is dan de 4550.
 
de goedkoopste 5770 is 129euro. Damn. 2dehands dan ongeveer 90euro. babah.

En de 5750? EDIT: laat maar, dies een tientje goedkoper...
 
Neen..gekocht en betaald is gekocht en betaald op marktplaats.Een verkoper hoeft geen koop terug te draaien en geld kun je ook niet laten terugstorten door internetbankieren of paypall

ja maar wat heeft MP nou met een directe transactie te maken waar MP dus helemaal NIKS mee te maken heeft?
zij kunnen tog geen regels opleggen op het betalen van een manier waar MP niet eens tussen zit..
 
@firestorm:het is gewoon simpel.Je kan niet van iemand iets kopen op marktplaats,geleverd krijgen en dan geld terug halen.Op wat voor manier dan ook.

@ Pesu:Idd.
Ik zit bijv nog steeds met een 3850 agp en dat is nog steeds de beste kaart op dat gebied ondanks dat er een 4650agp is.

Het is verder aan jou...

succes
 
ja maar wat heeft MP nou met een directe transactie te maken waar MP dus helemaal NIKS mee te maken heeft?
zij kunnen tog geen regels opleggen op het betalen van een manier waar MP niet eens tussen zit..

Ik heb ook nergens gezegd dat MP er iets mee te maken heeft.
 
Trouwens. wat denken jullie wat de systeemeisen van black ops gaan worden?

MoH is een dual core van ik dacht 2.5ghz het minimum. en het beste is een quadcore.
Red ik black ops nog met dual core op 2.9?

Zoniet, stap ik terug op de oude, vertrouwde Xbox360
 
dus als ik jou nu geld stuur via paypall kan ik dat niet terug draaien?

volgens mij klopt dat niet...
 
Maar kijk.

Stel ik koop een kaart van jou. Ik stuur jou 100euro. de kaart komt binnen en ik haal mijn geld terug. Dat is gewoon niet logisch. En eigenlijk zit je dan gewoon in iemands anders zijn rekening.

Kzeg niet dat je het fout hebt, misschien staat het ergens letterlijk maar het klinkt niet logisch.
 
dat kan dus wel
dat is dan het risico van de verkoper...

maar dan heeft de verkoper weer bewijs van verzending en het bewijs dat hij met jou gepraat heeft op MP en heeft hij een redelijke kans om zijn geld tog te krijgen
 
Laatst bewerkt:
KAN NIET!!!!

Het enige wat terug gedraaid kan worden zijn automatische incasso's en onterechte afschrijvingen.En dat moet je dan nog via je bank of giro regelen.

En nu klaar!
 
het kan wel...

maar is de manier van betalen gewoon anders en snapt frank mijn uitleg niet

jammer.
 
Firestorm: ik ga van jou een tweede hands kaartje kopen en als ik hem dan geleverd heb gekregen van je dan haal ik me geld weer terug.

Goed??:D;););)
 
ga je gang

dat is mijn risico ik kan akkoord gaan met die deal en ik kan de betaling ook gewoon weigeren

het kan dus wel.
 
Laten we nu maar kappen.

In ieder geval bedankt voor jullie hulp.:thumb:
 
Dat zou wat zijn zeg...spullen kopen en dan nog weer je geld zomaar kunnen terughalen...waauwww.De wereld ziet er ineens heel anders uit voor me....

Ik kap ermee

truste alll
 
tjah
bedrijven willen daarom ook een directe transactie en niet zon unclaimed payment
dus zal dit alleen werken bij unclaimed payments (wat dit is)

het is gewoon een ander protocol

verder wens ik je een goede nacht rust :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan