wat is de sneltoets om van veld te wisselen bij split fields?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Dag

ik wil graag weten met welke toets(encombinatie) ik kan wisselen tussen de twee velden als ik een "split" gekozen heb (dus twee vensters die verschillende delen van een en hetzelfde document laten zien). Ik weet dat het met de muis kan maar ik wil graag een andere manier. Deels omdat ik niet goed kan muizen door een lichte handicap, deels omdat ik graag de positie wil handhaven en als ik met een muis klik wijzigt de focus.

alvast met dank. Anjo

Heey anjo,

Heb dit even uitgezocht en ik heb zelf windows 10 en bij mij is het windows logo + pijltje naar links of rechts.
Hier nog een lijst met sneltoetsen voor windows 7.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/20-pc-shortcuts

Ik hoop je hiermee voldoende informatie te hebben gegeven om dit probleem op te lossen.
Als het niet werkt hoor ik wel.

Met vriendelijke groet,

Rik:thumb:

Dag Rik

dank je wel voor je reactie. ik heb Vista. :(
Ik bedoel eigenlijk switchen tussen gesplitste velden binnen 1 word maar dit is op zich een prima tip. Ik kan natuurlijk gewoon twee documenten openen en daar tussen switchen met alt-tab. dat werkt ook bij vista.

nogmaals met dank

groetjes, Anjo

Of, je gebruikt de (ook door jou gevraagde) toetscombinatie <Ctrl>+<F6>. Die is daar namelijk voor :).

helaas.. die doet het ook niet. De oplossing die ik nu gekozen heb is twee verschillende vensters en dan met alt-tab heen en weer springen. Het moet anders kunnen zou ik denken maar ik kom er niet achter.

groetjes, Anjo

nog even ter aanvulling: ctrl-F6 werkt wel als ik meerdere versies van word open heb staan maar ik bedoel juist als ik maar 1 enkele versie open heb en dan een en hetzelfde document bekijk op verschillende plaatsen met een splitscreen. Ik wil dan met een toets tussen de twee schermen heen en weer navigeren...

groetjes, Anjo

Dan hebben we het nog steeds over dezelfde sneltoets: <F6>. Dus zonder <Ctrl>.

Mag je de vraag op <Opgelost> zetten :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan