Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Typically, the maximum operating temperatures for Socket A AMD Athlon™ and AMD Duron™ desktop processors are 90 degrees Celsius for processors operating up to 1GHz, and 95 degrees Celsius for processors operating above 1GHz.
voor een Palomino prima temps. Wat voor koeler heb je?Geplaatst door khk464
Klopt meelman, ik heb een palomino en die is dus inderdaad warmer dan de Thorouhbred. De 57° haal ik als het warm weer is zoals in Juni en gestressed, normaal doet hij rond de 50°.
Maar ik heb ook geen case fan, dus de temp van het system is meestal ook rond de 40°.
20 euro is nog best veel (voor een standaard koeler). Maar goed, iig prima temps..Geplaatst door khk464
Het is een hele simpele "cooler voor amd processoren ". Zo staat hij op de factuur, het is een dingetje van net geen €20 .Heb hem bij de pc winkel laten plaatsen. Ik heb wel voor een ATX midi tower gekozen, daar zit wel wat vrije ruimte in aangezien ik enkel een cdrw erin heb en twee harddisks. Mischien daardoor een betere circulatie?
stressed of idle?Geplaatst door slk300
Mijn Processor wordt 58 graden warm
:thumb:![]()
B-****... De huidige Boxed koelers van AMD voldoen prima. Ten tijde van de thunderbird kwamen ze wel eens wat te kort qua koelvermogen...Geplaatst door justmehaxe
1 ding weet ik wel die standaard coolers van AMD zuigenik ga binnenkort maar eens een zalman aanschaffen
Geplaatst door meelman
B-****... De huidige Boxed koelers van AMD voldoen prima. Ten tijde van de thunderbird kwamen ze wel eens wat te kort qua koelvermogen...
Nou dan? Die tijden zijn (gelukkig) voorbij...Geplaatst door justmehaxe
nou dan....
dat mag inderdaad lager, die temp. Wat voor koeler heb je?Geplaatst door frenz
mijn athlon xp 2000+ komt vaak boven de 65 graden. (best wel warm vind ik)
een 'type onbekend' koeler koelt meestal niet zo goed.Geplaatst door frenz
een coolermaster type onbekend (is een krijgertje, had eerst een igloo2310 ) helaas krijgt coolermaster de temp niet omlaag.
wat voor een? (en hoe duur)Geplaatst door slk300
Ik heb nu een nieuwe koeler op men processor.
Hij wordt maximaal 59 graden:thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.