wat is dit en hoe kom ik ervan af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Birgitm

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2014
Knipsel.JPG
Ik bedoel de pop up natuurlijk. verschijnt op de Google pagina bij het opstarten. Vervolgtapbladen zijn schoon

Laatst bewerkt:
:d Dat is beroemde Amerikaanse komedie ( serie !) en ook Michael Richards vandaag jarig is waarschijnlijk daardoor die Pop-Up ( :( ?? ) ..
Ik weet echter niet hoezo jij deze pop-up krijgt maar bij mijn Google zie ik helemaal nog steeds niets ..
Neem ik aan dat het niks ergs is ..:(
ScreenShot011.jpg

Laatst bewerkt:
Nee, het gaat me niet om het ventje naast de Google zoekbalk, maar om de pop up er onder.
Ik heb het gevoel dat het een virus is of zo iets. Het is er al een aantal weken (en beweegt ook nog op en neer, brrrr)
Mijn virusscanner (AVG) heeft niets gevonden.
Ik weet ook niet hoe ik naar anderen kan zoeken met dit probleem: alle woorden zijn zo algemeen. It beat's me!

Mijn zoon (ook ict'er) raadt me aan om Windows er helemaal af te gooien en van voor af aan te beginnen.
Ik zie er tegenop, vandaar mijn vraag

:( Ach geen paniek doe maar ff eerst dat wat modag zei, en zullen we zien verder ..er zijn andere oplossingen genoeg nog,
en mocht niets helpen dan doe je die extreme laatste beslissing met windows te her-installeren ..

Laatst bewerkt:
Hoi,

ho is laatste red middel scan is met de programma's eens uit mijn link in vorig bericht

yep, ben nu aan het scannen en hij/zij heeft al 2 ongerechtigheden gevonden #hoopvol
Dank voor jullie berichten #top!!!:D

Helaas

Scan heeft wel veel threats verwijderd, maar de pop up is er nog steeds
Wat ook vervelend is: Firefox duurt zooooo lang om op te starten.... Ik vermoed dat er een verband is
Iemand nog een idee?

Hoi,

Kijk eventueel eens met deze en is het mogelijk om een screen te laten zien van je opstart zo kom je daar windows icoon linksonder klikken -bij programma en bestanden zoeken msconfig invoeren en dan op msconfig klikken en dan op opstarten en daar een screen van laten zien neem even aan dat je win 7 hebt

Laatst bewerkt:
:( Als ik mag even toevoegen ( modag ? ) voordat je wat dergelijks scant het is aanraden dat je als eerst alle andere draaiende activiteiten stopt ( helemaal alles dus ! antivirus ook ! ) en Temp en Temporary Internet Files map en Prefettch helemaal leeg maakt, vervolgens dat je scant en wat scanner zal vinden dat je die ook natuurlijk verwijdert maar ook na alles te scannen en te verwijderen PC moet je HER-starten ..

Hoi,

Staat niet bij dat je je antivirus uit moet zetten en ja andere programma's lijkt mij logisch

:confused: Na jah inderdaad het hoef niet per-se antivirus te stoppen, uit ervaring weet ik dat soms ook antivirus belemmeren een of andere verwijdering kan :(
maar die mappen ik zal wel aanraden dat gelegd ( voordat je scannen gaat ) moeten worden ..

Laatst bewerkt:
dacht al zo iets. Ga ik doen, eerst Kapersky

Jullie horen nog van me

Misschien in Configuratiescherm kijken of er bij Programmas en Onderdelen een programma bij staat die jij niet kent of niet geinstaleerd hebt. Ik had iets dat er naast elk woord allemaal pijlen achter stonden. Na het verwijderen van wat reclame zooi bij configuratiescherm waren er geen pijlen meer.

EDIT: Windows opnieuw installeren is HELEMAAL NIET nodig. Die zoon van je escaleert de boel gewoon.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan