Wat is dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Kan het virus niet zijn, wat is het wel?

attachment.php

Bijlagen

• afsluiten.jpg
    afsluiten.jpg
    24,2 KB · Weergaven: 72
Bedoelde ik ja.

Ja, maar hij heeft het nu niet over de remote call procedure of weet ik het en het systeem wordt niet door NT maar door MIJ afgesloten.

Vandaar...

Het is de 1e keer dat ik dit krijgt, de cache van IE lag na de reboot compleeet overhoop.

ziet er gewoon uit als een melding van een programma (al dan niet op achtergrond), die door heeft dat je je compu afsluit en je nog een mogelijkheid bied om je gegevens op te slaan.

Zou eens goed kijken naar wat er allemaal draait als je je xp afsluit ....

Geplaatst door vaat
ziet er gewoon uit als een melding van een programma (al dan niet op achtergrond), die door heeft dat je je compu afsluit en je nog een mogelijkheid bied om je gegevens op te slaan.

Zou eens goed kijken naar wat er allemaal draait als je je xp afsluit ....

Heeeeeeeeeeee?

Ik sluit XP niet af, ik krijg dit venster opeens. Ik weet dat we dit ook op school hebben, in CMD sturen ze een commando naar de PC en dan verschijnt dit. Vervolgens sluiten de PC's af.

Geplaatst door XP_PC
het systeem wordt niet door NT maar door MIJ afgesloten.

Vandaar...

wat bedoel je dan met bovenstaande zin. er staat toch dat JIJ het systeem afsluit ...

Heb je wel automatisch rebooten bij fatal error's uitgezet in xp ??

Geplaatst door vaat

wat bedoel je dan met bovenstaande zin. er staat toch dat JIJ het systeem afsluit ...

Heb je wel automatisch rebooten bij fatal error's uitgezet in xp ??
Ja, dat zeg ik. En ik sluit het systeem niet af.

En die 2e gebeurd als je een blauw scherm krijgt dat 'ie meteen doorstart. Niet als die afsluit en opstart.

ok, jij zal het wel beter weten. Lijkt mij geen virus, maar ja wie ben ik !

succes

Tja...
Ik zal het wel even in de gaten houden, vind het wel vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan