wat is dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

oepie

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2002
Goedenavond,

Als ik een bestand open in Word,en daarna terug keer naar het overzicht ,dan staat daar de naam van wat ik zojuist heb geopend er nog een keer in,maar de eerste twee letters zijn vervangen door ~$ en het teken van Word dat voor de naam staat is lichtblauw gekleurd i.p.v. donkerblauw.Als ik dit bestand nu open staat er packard bell en dan kleine vierkantjes.

P.S. Heb in de map windows ook plotseling heel licht gekleurde mappen.

W2000 , 98se ,

Hoi,

1. die aangepaste namen van Word zijn de tijdelijke bestanden. naar mijn weten zijn die alleen zichtbaar als je in een bepaald bestand bezig bent (of als je die hebt geopend). wanneer je het document afsluit, dan zijn die bestanden ook weg dacht ik.

2. de lichtgele kleuren in Windows, dat zijn zogenaamde verborgen mappen/bestanden. je kunt aangeven of je deze wel/niet wilt laten zien.
Ga naar Extra, Opties en dan onder weergave. Daar staat een optie om wel/niet te laten weergeven.

succes
Herbert

Kijk eens wat gebeurt wanneer je opnieuw opstart.

Als ik word afsluit en terug start zijn ze verdwenen,maar komt telkens terug vanaf ik iets open.Als dit geen kwaad kan is dat voor mij geen probleem.Had dit hiervoor niet.daarmee.

Tweede probleem is opgelost.Hoe komt dit eigenlijk dat deze mappen op verbergen komen te staan zonder ik ergens iets verander.

Geplaatst door oepie
Als ik word afsluit en terug start zijn ze verdwenen,maar komt telkens terug vanaf ik iets open.Als dit geen kwaad kan is dat voor mij geen probleem.Had dit hiervoor niet.daarmee.

Tip: zorg in ieder geval dat je een up-to-date virusscanner hebt!!

Tweede probleem is opgelost.Hoe komt dit eigenlijk dat deze mappen op verbergen komen te staan zonder ik ergens iets verander.

Ik zou het niet weten...misschien een ander die op de computer is geweest? geen idee...sorry :D

groetjes
Herbert

Hallo,

Kan ik ergens instellen dat die tijdelijke bestanden niet meer blijven staan?
Telkens ik een document open komt er één bij met
~$-en dan de naam van het document.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan