Wat is dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjajona

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2002
Sinds ik XP heb geinstalleerd, heb ik steeds deze 2 apparaten waarvoor geen software gevonden kan worden. Maar ik heb geen idee welke apparaten dat zijn. Hoe kom ik daar achter???
apparaten.jpg

Een modem en je usb poorten.

Als dat op het moederbord vastzit dan zitten de drivers op de cd van je moederbord

Klopt als een bus!
Heb even de software van de PC erbij gepakt en het modem en de USB poort (deze zat idd op de cdrom van het moederbord) opnieuw geinstalleerd. Nu zijn mijn gele uitroeptekentjes verdwenen en is alles weer OK. Bedankt maar weer!:D

Bijlage Venster toevoegen?

Hoe doen jullie dat, zo'n 'venster' uit een PGM plaatsen in een Document of Presentatie-venster?:confused:

Heel simpel: Je drukt op printsreen (PrtScn) op je toetsenbord voor het hele scherm; of alt+PrtScrn voor het actieve venster. Daarmee zet je de schermafbeelding op het klembord. Dan open je een fotobewerkingsprogramma, nieuw dokumentje, plakt de afbeelding daarin, slaat hem op als bv .jpg en vervolgens uploaden naar het internet. Dan zet je in je bericht het exacte adres van je foto, beginnend met http://... en eindigend met .jpg. Voorafgegaan door de tag img en sluiten met de tag /img (img en /img worden ingesloten door deze haakjes: [] maar als ik dat in dit bericht doe, zie je een kruisje van een afbeedling die niet bestaat. Ik zie hier niet zo snel hoe ik de BB code kan uitschakelen in een bericht.
Je kunt het adres ook kopieren door op de foto, die inmiddels op internet staat, te klikken met je rechtermuisknop en vervolgens bij "eigenschappen" het complete adres te kopieren en plakken in een bericht. img ervoor en /img erachter en klaar. (boven je bericht kun je deze optie ook aanklikken nadat je het adres in je bericht hebt geselecteerd.
Snap je het nog een beetje?

dankjewel

Ik moet er nog even mee aan de slag, alvast bedankt ik zal je laten weten hoe 't me lukt lieve dank voor je reactie Marjajona, :thumb:

Nou, bij deze dan....?!]:rolleyes:

:confused:

Nu nog zien te uploaden ?!
Geen idee hoe dat moet !

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan