wat is dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KimSerh

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2005
Berichten
155
ik heb met mijn microsoft antispyware me computer gescant en hij komt steeds Claria. Gain en Claria.gain.trickler tegen.. wat zijn dat?? kan ik dat verwijderen??
 
Maak eerst de mappen "Temp" en "Temprary Internet Files" eens leeg. deze mappen vind je in:
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings
Let op,
De mappen zelf laten staan!!
Zorg ervoor dat verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn: Verkenner > Extra > Mapopties > Tablad Weergave > scroll naar beneden en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.

Laat de pc daarna op Spyware scannen met de volgende programma's:
Hier kan je Adaware SE of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.
 
gescant heb ik al..en de mappen ookal geleegd maar deze blijft in aangeven en ingnored ie vervolgens.. is het veilig als ik ze toch gewoonweggooi?
 
Geplaatst door KimSerh
gescant heb ik al..en de mappen ookal geleegd maar deze blijft in aangeven en ingnored ie vervolgens.. is het veilig als ik ze toch gewoonweggooi?
Heb je gescand met de door mij genoemde programma's?
Je kunt ze wel weggooien, maar ik weet niet of het terug komt.
 
ja dat heb ik gedaan.. kijk als het terug komt gooi ik het gewoon weer weg, maar ik kende de naam niet en weet dus ook niet wat er gebeurd als ik het weggooi en de comp blijkt het nodig te hebben.. vandaar dat ik wil weten of het kwaad kan dat het de prullenbak in gaat.. :eek:
 
RE

beste,

Dat is volgens mij gewoon spyware, die zich op 1 of andere manier op jouw computer geinstalleerd heeft. Je kunt dit soort spyware verwijderen door een up-to-date spyware removal tool, zoals daar zijn ad-aware, spybot, hitman-pro.. (volgens mij alle 3 gratis te downloaden via het internet)

Moet volgens mij zo lukken.


peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan