Wat is echt een super goeie spam killer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo,

Ik heb best nogal veel last van spam als ik bijv. op Marktplaats.nl zit te kijken of op anders sites. Meestal zie ik spam die te maken heeft met sexualiteit, Terwijl ik hier nooit op zit! Wie weet een hele goeie spam verwijderaar die echt alles weg haalt?

Heb je last van popup vensters? Als je een nieuwe browser gebruikt worden ze automatisch geblokkeerd.

Zo kun je checken of de laatste versie hebt (als je Internet Explorer gebruikt):
Help - Online ondersteuning.

Aanzetten van de popup-blokker gaat via: Extra - Internet-opties - tabblad Privacy.

Spam zijn ongewenste e-mails die je op je mailaccount binnenkrijgt, deze zie je dus niet onder het surfen.
Pop-ups zijn ook ongewenste reclame, maar die verschijnen opeens, wel tijdens het surfen.
Als je van pop-ups last hebt, moet je een pop-upblocker aanzetten. Elke browser heeft er een, en de Google Toolbar heeft er ook eentje.
Als dat niet genoeg is, kan je nog een losse pop-upblocker installeren als Popup Free of Pop-Up Stopper Free Edition.

Heb je last van popup vensters? Als je een nieuwe browser gebruikt worden ze automatisch geblokkeerd.

Zo kun je checken of de laatste versie hebt (als je Internet Explorer gebruikt):
Help - Online ondersteuning.

Aanzetten van de popup-blokker gaat via: Extra - Internet-opties - tabblad Privacy.

Nee, Mijn popups staan geblokkeerd, Maar ik krijg heel vaak zomaar opnieuw gestarte internet vensters met rare sites. Heel vervelend! Wie kan mij hiermee helpen?

Nee, Mijn popups staan geblokkeerd, Maar ik krijg heel vaak zomaar opnieuw gestarte internet vensters met rare sites. Heel vervelend! Wie kan mij hiermee helpen?

Dan is de normale standaard pop-upblokkering niet genoeg, ik zou dan even mijn vorige antwoord lezen en een extra ' los ' programma installeren. Deze werken vaak beter tegen de ' hardnekkige ' pop-ups.
Als een extra pop-upblocker niet helpt, is er misschien spyware aanwezig, je kan sowieso even een scan doen met Ad-Aware 2007 en Spybot Search & Destroy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan