Wat is een "droid phone" motorola

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, dankje maar ik haal hier niet uit of de moto X play ook een "droid phone" is.

Nu lijkt van niet? Ik heb zelf geen android dus ik weet niet wat recente software is. Wat ik eigenlijk wil weten, of de moto x play gewone android updates doet, en dus bij security issues automatisch patch krijgt, en niet zoals een "droid" volgens die link niets krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Denk je dat wij dat allemaal uit het hoofd weten.... :eek:... .dat zoeken we met google altijd even op....
Zo dus:
https://www.google.nl/search?client...e=UTF-8&oe=UTF-8#q=moto+X+play+update+android :cool::cool::cool:

https://androidworld.nl/nieuws/android-60-update-moto-x-play-nederland/
Het toestel werd uitgeleverd met Android 5.1 Lollipop, maar nu rolt de Android 6.0-update breder uit in Nederland

Eigenlijk kost het je meer tijd om hier een bericht in te typen :eek: dan een Google search te doen, je ziet hoe simpel die is....:thumb:
 
Denk je dat wij dat allemaal uit het hoofd weten.... :eek:... .dat zoeken we met google altijd even op....
Zo dus:
https://www.google.nl/search?client...e=UTF-8&oe=UTF-8#q=moto+X+play+update+android :cool::cool::cool:


https://androidworld.nl/nieuws/android-60-update-moto-x-play-nederland/


Eigenlijk kost het je meer tijd om hier een bericht in te typen :eek: dan een Google search te doen, je ziet hoe simpel die is....:thumb:


Ik heb vanzelfsprekend eerst google search gebruikt, en kom niet achter een antwoord op mijn vraag. Ook jouw antwoord begrijp ik niet als antwoord. Wat betekent een android versie voor de vraag "wat is een "droid" telefoon?" Ik ging er vanuit dat het een telefoon met android was, maar na wat gelezen te hebben zie ik dat er motorola telefoons zijn die ook de term "droid" achterop hebben staan. Ik wil graag weten is elke android telefoon van motorola een "droid telefoon" (en zo ook de genoemde moto x play) of is dit niet het geval?

:thumb:
 
Op veel plaatsen kom je tegen dat Droid zelf dit is;
http://www.androidcentral.com/motorola-be-only-manufacturer-verizon-droid-devices-going-forward
Motorola will be the exclusive partner making Droid-branded devices for Verizon
Dus de Droid wordt alleen gemaakt volgens mij voor Verizon, das een USA bedrijf zover ik weet op gebied van communicatie, wij hebben ooit Webex van hen ervan gebruikt, een soort Skype. Nu hebben we Skype voor business...

Ook dit wist ik zelf niet en was met jouw eigen Droid woorden in 10 seconden gevonden....
Hoe meer je leert zoeken des te beter je er in wordt... als je alles maar blijft vragen leer je het nooit...

Schrijf dan eens op wat je wel vindt.... dan kunnen we zien waarom je het niet vindt...

Übung macht den Meister.... zeggen de Oosterburen... en das niet voor niks....
 
Wellicht begrijp je -wederom- niet mijn vraagstelling.

Iets kunnen googlen is niet hetzelfde als begrijpen van hetgeen je vindt. Dat dit voor jou het geval is, zeer fijn.

Googlen kan ik wel, maar de dingen die ik tegen kwam begreep ik niet. Combinatie van een andere taal en onbekende termen wellicht? Omdat ik in de veronderstelling was dat dit een hulp forum was, dacht ik hier mijn vraag te plaatsen om meer helderheid te krijgen.

Ik begrijp volledig als iemand geen zin, tijd of kennis heeft om een vraag te beantwoorden.
Gelukkig kan je van vragen nog best veel leren hoor, wees maar niet bang.
 
Je moet nu wel echt mijn antwoorden gaan lezen: :eek:

Jouw 1e vraag
Is dat een motorola telefoon met android, of zijn het hele specifieke telefoons?
* Een Droid is een echte Android
Naast in mijn antwoord staat ook in jouw eigen link:
Verizon’s exclusive DROID phones if you care at all about software updates or security......
Motorola and Verizon don’t seem to care about keeping them up-to-date, even as Google and the rest of the Android industry are at least doing their best to provide timely security patches.
Dus het is een Android
* Het is speciaal voor Verizon gemaakt

Jouw 2e vraag
En het lijkt me dat de moto x play hier ook onder valt?
* De Moto Play X is zoals blijkt uit bericht #4 ook een Android, maar ook hier verkrijgbaar. De Droid is EXCLUSIEF voor Verizon. En Verizon verkoopt die niet in NL. Dus je hebt niks aan een Droid, die kun je hier niet kopen, tenzij je het in de USA via een webshop zou willen kopen. Maar waarom zou je dat uberhaupt willen?

Nu dus nog een keer. .... mijn antwoorden op een rij gezet.
Hoe letterlijk wil je het nog een keer zien. als je dyslectisch bent kan ik er begrip voor opbrengen, maar dat kan ik niet weten......
Dus van jouw laatste antwoord snap ik heel weinig.... als ik angst had voor vragen... had je geen antwoord gehad....
 
Laatst bewerkt:
Nee ik ben niet dyslectisch. Wellicht is het jouw ietwat vage manier van typen dat ik je antwoorden niet begreep (wederom: je hóéft niet te antwoorden).
Onder andere het overmatig gebruik van beletseltekens en de niet toepasselijke smiley's maakt het begrijpend lezen er niet makkelijker op.

We kunnen er natuurlijk een discussie van maken, maar dat is onnodig. Ik begrijp uit je laatste antwoord nu wat je probeerde te zeggen, dus bedankt voor je antwoord.

Tevens mijn opmerking die jij niet begreep, was gericht op je eigen reactie:

... als je alles maar blijft vragen leer je het nooit...

Gelukkig kan je van vragen nog best veel leren hoor, wees maar niet bang.

Dus van jouw laatste antwoord snap ik heel weinig.... als ik angst had voor vragen... had je geen antwoord gehad....
 
Heren,

Bij deze stoppen we deze discussie nu, het heeft niets te maken met de vraag zelf. Een volgende reactie alleen over de vraag zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan