Wat is een goede fancontroller?

Status
Niet open voor verdere reacties.

petje11

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2002
Hallo allemaal,

Wat is een beetje een goede fancontroller? Ik zie door de bomen het bos ff niet meer.
Ik kan wel het een en ander in het bios regelen maar er is iig 1 fan die niet op 'auto' kan.(laat die ene nou net een hoop herrie maken)
Het liefst wel met 4-polige aansluitingen en min. 4
Verder heb ik een zwarte kast, dus dat wil ik graag zo houden. Er mag wel een blauwe gloed inzitten want er zit 1 fan in met een blauwe led aan de voorkant van de PC.
Er hoeft verder geen usb ed. op te zitten.(mag wel) ik heb usb aansluitingen zat.
Verder zou het fijn zijn als de controller ook op 'auto' kan.

Alvast bedankt.

5,25 of 3,5 mag allebei, alhoewel me 3,5 inch vrij klein lijkt om daar min 4 fans mee aan te sturen. Hij mag een dubbele 5,25 zijn die heb ik nog over.
Tip toets en lcd mag allebei, is misschien mooier dan potmeters.
1 fan kan niet op het moederbord en 1 fan kan via het mobo niet in de 'auto' stand maar kan ik wel zachter zetten. Maar alles via het bios en dat is toch wat omslachtig.

Het grootste probleem is ook nog dat de meeste allemaal 3-pins aansluitingen hebben. Nou weet ik wel dat een 4-pins ook op een 3-pins aansluiting past, maar heb ik achterop zo'n fan-controller dan wel genoeg ruimte.

Laatst bewerkt:
Ik heb even de reviews van die nzxt zitten lezen, daar word je niet vrolijk van. Die doe ik dus maar niet.(Fans die lawaai gaan maken en bedrading die spontaan in de hens vliegt)
Dit lijkt mij wel een mooie goede?

Fans die lawaai maken? zal niet aan de controller liggen.
Maare, het was maar een voorbeeld, jij mag 'm zelf kiezen en die is ook goed indien er sensors bij zitten.

Bij allebei zitten sensors. Maar lees de reviews maar eens. Het schijnt toch wel bij de controller te zitten. Maar goed.

Iig bedankt voor je moeite.

Heeeh, wat een rust hier weer. Alles draait lekker rustig en word niet meer warm.

20130119_161132.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan