Wat is een Goede Video Kaart voor mijn PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raversburger

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2007
Ik wil een redelijk goede videokaart hebben die de nieuwe games goed afspeeld (Fifa 08/ Fifa Manager 08, Medal Of Honnor) mijn budget is 150 /175 euro hieronder vindt je de gegevens van mijn pc wat denken jullie welke videokaart er het best bij hoort. kwa prijs/kwaliteit

ATX Codegen Black midi-tower incl. 400Watt voeding
AS NF6G-VSTA AM2 DDRII Mainboard
High Definition Audio 7.1 kanaals
2048MB DDRII Dual Channel kwaliteitsgeheugen
AMD 5000+ Dual Core AM2 processor 64 BIT
Inclusief stille kwaliteitskoeler !!!
6x USB 2.0 Highspeed poort
Multimedia frontaansluitingen 2x USB 2.0
16x DVD brander +/- en D. Layer 8,5 GB
10/100Mb netwerkkaart
128MB N-Vidia NV44 graphics DX9.0 max shared mem.
16x PCI Express slot
400GB Harddisk SATA-2

Alvast Enorm Bedankt even wat is nu verschil tussen DX10 en DX9 DX 10 moet toch nog een beetje in komen maar de nieuwe spellen zoals medal of honnor kun je tog al wel met dx10 spelen

Eigenlijk domme vraag wat niet van toepassing is voor hoeveel geld kun je eigenlijk een redelijke/ goede videokaart halen ben ik wel benieuwd na heb er nu ook een van 160 euro in zitten jaartje oud doe geod maar is apg slot en kan niet in de nieuwe

Laatst bewerkt:
Je hebt wel redelijk wat spellen met DX 10 hoor.
Om er zo even een paar op te noemen: MOH Airborne, Bioshock, Call of Duty 4, Shadowrun.

Het technische verschil tussen DX9 en DX10 weet ik niet, ik weet alleen dat DX10 beter en mooier is.

Die AGP kaart zou ik verkopen op marktplaats/ebay, ik weet niet welke kaart het is, maar je kan er toch nog redelijk wat geld voor krijgen, wat je dan weer kan gebruiken voor je nieuwe kaart. (je kan natuurlijk ook een 2e hands kaart kopen op marktplaats, is al gauw een heel stuk goedkoper)

Je hebt wel redelijk wat spellen met DX 10 hoor.
Om er zo even een paar op te noemen: MOH Airborne, Bioshock, Call of Duty 4, Shadowrun.

Het technische verschil tussen DX9 en DX10 weet ik niet, ik weet alleen dat DX10 beter en mooier is.

Die AGP kaart zou ik verkopen op marktplaats/ebay, ik weet niet welke kaart het is, maar je kan er toch nog redelijk wat geld voor krijgen, wat je dan weer kan gebruiken voor je nieuwe kaart. (je kan natuurlijk ook een 2e hands kaart kopen op marktplaats, is al gauw een heel stuk goedkoper)

je kan hem hier ook op Helpmij verkopen

voor dx9 zou ik een 1950pro van sapphire nemen deze is beter dan een 7900gs en en goedkoper.
en presteerd beter als een 8600gt

Ben vammidag ook nog even naar de winkel geweest in de beurt gevraagt wat hun best leekt bij mijn pc die ik daar net heb gekocht. Hun gaven mij het advies

Een: GeForce 8600GT 512 MB,

Mijn oude video kaart is een Geforce 6600

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan