Wat is een goede videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardweug

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2011
Hallo leden van het HelpMij forum,

Ik heb al een tijdje mijn desktop, maar de videokaart valt mij tegen. De andere specificaties zijn heel goed.

Specificaties:

CPU:
Intel Core i7 860

Moederboard:
Acer Aspire M7811

RAM:
6gb

Maar me grafische kaart is dus nu een NVIDIA GeForce GT 320 en hij presteert niet voldoende. Ik zou dus heel graag een nieuwe willen kopen die op mijn pc past en waarmee ik bijv. crysis op very high kan spelen.

ME BUDGET IS NIET HOOG!

Hoi...

Wat is het budget dan?
En of je even naar je voeding wilt kijken.(wattage etc)ik kom namelijk meldingen tegen van een 750 watts voeding die erin zou zitten.Daar twijfel ik dan over.(combined?)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Je pc is van het type m7811 en niet je moederbord volgens mij en dan zou de voeding (Vermogen)van belang kunnen zijn en je budget om een advies te geven .

Een goede kaart is de Sapphire HD5850 Xtreme, deze is te koop bij MyCom voor E 114,-. Ik heb zelf ook een 5850 en draai alles op maximale settings, b.v. Crysis 2 op extreme graphics.

Die specs waren al bekend.Je geeft geen antwoorden op de vragen.

Budget en voeding?

budget moet kleiner zijn dan 100 euro en de voeding staat als je goed kijkt in de file, maar vooruit: processor : 95w
(als je dat bedoelt)

De voeding staat niet in de file.

Om je voeding te weten op je daadwerkelijk op de stikker van de voeding kijken!

hoi,

nee dat bedoelen we niet, dat is dat ding waar je stekker in zit die naar je stopcontact gaat

Wat anderen doen is aan hun.Ik ga je geen kaart aanreiken zonder dat budget en voeding bekend is.
Budget nu wel, voeding nog niet.Nogmaals...ik kom meldingen tegen van 750 w.Ik wil dat precies weten hoe of wat.
Wat als iemand al een keer een andere voeding geplaatst heeft??Dat weet ik dus niet dus stel ik ook niets voor.

Nouja, ik weet niet precies waar ik moet kijken, ik zal het proberen...

Ik zie alleen kleine witte lettertjes op het snoer staan vlakbij waar hij het stopcontact in gaat. Ik zal het niet weten.

Hoi,

Je zal de pc open moeten maken en op het etiket van de voeding moeten kijken.

Hoe wil je er dan een videokaart in zetten? Als hij al niet open mag om een etiket te bekijken...

Hoi,

Dan zal je moeten wachten tot hij wat vrolijker is zou hem een bak koffie brengen:D:D of zijn auto wassen.

Tis ook een gigantisch moeilijke klus om een zijpaneel van een case te schroeven, ik ga denk ik eens lekker buiten op een stretcher liggen :p

@jacksparrow1971:voor een 13 jarige kan dat een lastige(door pa verboden) klus zijn ja.

Uit zijn andere gesloten topic:
BUDGET IS NIET HOOG! Denk daarbij aan onder de 100 euro. Ik ben nog maar 13 dus...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan