Wat is een topsysteem? Hulp nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmaniaxx

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2002
Hey beste helpmij-ers:D

Het is weer bijna zover, over een paar weekjes heeft mijn pa op zijn werk een pc prive project. Nu mag hij voor onder de 5000 Gulden (Ongeveer €2200) een mooi pc samenstellen.

Maar ik heb jullie hulp nodig, jullie mogen met alle reacties komen. Het moet echt een topsysteem zijn, zowel voor zware spellen als zware programma's.

Een pc waar ik later ook Doom 3 op kan draaien:D

Maar het moet wel met een AMD processor zijn, dus kom niet met reacties voor een P4, het blijft simpelweg AMD:thumb:

Bij voorbaat bedankt en geef eens een link van waar je al je componenten hebt samengesteld en waar je eventueel een offerte kan aanvragen.

Bedankt!

kijk ook eens bij Nederlands grootste (en in de ogen van velen ook nog eens de "beste") PC-boer :

http://www.paradigit.nl/

je kan online wel iets leuks bij elkaar klikken (op basis van een voorgedefinieerd systeem), alleen voor het feitelijk kopen moet je nog steeds naar een van de winkels van Paradigit.

Klik op het tabblad "computers" , daarna "computers", zoek er een uit (basis) en klik op "meer info", daarna kun je de pc helemaal naar eigen smaak configureren als je klikt op "uitgebreide specificaties en systeem samenstellen".

Laatst bewerkt:
Heb me even uitgeleefd bij paradigit voor je, kan zeker wel wat leuks voor je samenstellen

attachment.php

Laatst bewerkt:
Kan je ook motiveren waarom het geen P IV mag zijn? Ik zie echt niet in wat het beletsel is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan