Wat is er aan de hand met mijn win98 als..

• Onderwerp starter Onderwerp starter ryr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ryr

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2006
..hij opstart en alles is .ink en ik kan helemaal niets meer openen?
Ik had 't eerst bij 2pc's nu komt er plots een derde bij. Waar ligt dat aan? En wat kan ik er aan doen? Formateren?

Bedankt

Ja, ik zit in een netwerk. Maar een virus? Dat lijkt me sterk, zou dat dan niet alle computers aansteken?
Hier draait Norton, en Addware. En alles gaat via de server, die ook geen specialen simpthonen(spelling) laat zien.

Ik zat ook te denken aan een virus, maar kan niets vinden. =S

ryr

Helaas..

Na wat zoeken, vond ik een website/Forum waar iemand het zelfde probleem had.
Deze

En daar werd "Dante" vervolgends doorgelinkt naar Deze tip website. Nu heb ik het zelfde gedaan, ben naar de website gegaan. Naar het tekstje over "REPAIRING ASSOCIATION FOR .LNK (SHORTCUT) FILES" en heb de win98 verzie gedownload.
Maar wat nu, het is een regedit bestand. (En dat zag win98 niet, en krijg je het Openen met scherm)
Ik naar die computer toe; "Helaas kan .reg niet openen. Waarmee wilt u het openen?"
Gezocht naar Regedit.Al snel gevonden, nu dubble klik ik op regedit en wat gebeurt er:
"Kan.exe niet openen, waarnee wilt u regedit.exe openen?"

Bah! Weer niet gelukt! Iemand een idee? Hoe kan ik nu een .exe file openen als heel mijn windows dat niet herkent..? Formateren is geen optie, dr MOET iets anders zijn. Iemand nog een optie?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan