Wat is er aan de hand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

profpc

Verenigingslid
Lid geworden
23 dec 2003
Berichten
3.493
Hallo,

Ik heb zone alarm en die geeft de hele tijd waarschuwing dat hij iemand heeft geblokkeert die in mijn pc wilt komen. Dus ik wil kijken in zone alarm zelf, kan ik hem niet meer afsluiten!! ctrl+alt+del werkt ook niet, maar wel via startbalk, rechtsklikken en dan taakbeheer. Ik kan ook helemaal nu geen vensters opnenen!!! Help wat moet ik doen??
 
Sluit je pc af en laat deze effe uit staan, en start dan weer op.
 
Oke, maar ik krijg nu ook steeds de melding dat deze steeds komt.
 

Bijlagen

  • za3.jpg
    za3.jpg
    17,3 KB · Weergaven: 58
Gooi Zone Alarm er dan maar af en neem Kerio of Sygate. Ook erg goed....wellicht een conflict!! je kan ook vinkje zetten dan werkt Zone Alarm op de achtergrond en krijg je niet zo vaak meldingen....
 
Geplaatst door Raymond Bos
Gooi Zone Alarm er dan maar af en neem Kerio of Sygate. Ook erg goed....wellicht een conflict!! je kan ook vinkje zetten dan werkt Zone Alarm op de achtergrond en krijg je niet zo vaak meldingen....

Waarom Zonealarm eraf gooien? Omdat Zonealarm gewoon zijn werk doet. In de bijlage van profpc wordt wordt er gewoon traffic tegen gehouden :confused:
 
Geplaatst door l.slaats.


Waarom Zonealarm eraf gooien? Omdat Zonealarm gewoon zijn werk doet. In de bijlage van profpc wordt wordt er gewoon traffic tegen gehouden :confused:

Ja maar blijkbaar gaat er toch iets fout in ZoneAlarm:

Dus ik wil kijken in zone alarm zelf, kan ik hem niet meer afsluiten!! ctrl+alt+del werkt ook niet, maar wel via startbalk, rechtsklikken en dan taakbeheer. Ik kan ook helemaal nu geen vensters opnenen!!!
 
Geplaatst door profpc
Oke, maar ik krijg nu ook steeds de melding dat deze steeds komt.

Dit is normaal wat je ziet. Doe anders wat Raymond Bos voorsteld:

"je kan ook vinkje zetten dan werkt Zone Alarm op de achtergrond en krijg je niet zo vaak meldingen"

Deze kan je vinden in Zonealarm > Alerts & Logs > Alert Events Shown > Off.
 
Geplaatst door megabit


Ja maar blijkbaar gaat er toch iets fout in ZoneAlarm:


Het is toch opgelosd door de pc af te sluiten en weer op te starten. En wie heefd nooit eens het probleem dat er een of ander programma blijft hangen :D
 
Nou ja, nu komen de foutmeldingen niet meer:)
Ik blijf wel in de gaten houden, of er iets vreemds gebeurt!!
 
Nou gelukkig nu niets meer aan de hand.
Probleem opgelost. :)
 
Fijn dat je nog iets laat weten, en dat het opgelost is :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan