wat is er aan de hand?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SjoerdCol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2006
hey,

ik heb thuis een pc staan die op een gegeven moment telkens opnieuw opstarte zonder duidelijke reden. eerst hebben we de virus scan laten lopen maar die vond niks. daarna hebben we de harde schijfverwisseld en de comp geformateerd maar ook dit had geen effect. we zijn er toen achter gekomen dat als je de videokaart eruithaalde de pc het gewoon weer deed(radeon 9200) we hebben nu een andere videokaart erin gestopt maar weer hetzelfde probleem(radeon x550) dus heeft iemand een idee?:evil:

dit is echt raar, wss is je AGP poort (gebruik je dit, of PCI), aan de knoppen, en dat is een probleem .. :D het kan zelf zijn dat je een nieuw moederbord moet kopen..

grtjs
jeroen

Bekijk de instellingen eens van je scherm ( resolutie). Dit zou je kunnen doen door in veilige modus op te starten..

ik gebruik pci exress 16x en die heb ik voor die nieuwe videokaart net nieuw gebruikt de andere zat in AGP dus.. maar mijn moederbord is een asrock 775 915dual GV of gl weet niet zeker.

ik gebruik pci exress 16x en die heb ik voor die nieuwe videokaart net nieuw gebruikt de andere zat in AGP dus.. maar mijn moederbord is een asrock 775 915dual GV of gl weet niet zeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan