seaforce
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 dec 2010
Ik heb dus laatst dit probleem bij games, en whatever er 3d is. dan soms, echt voor heel kort komen er groene vierkantjes op het scherm. Voor maar iets van... 1/20e seconde. Maar laatst bij Oblivion werd het veel erger. Soms kwam het dan om de 2 seconden. en kwamen er lijnen op het water allemaal van die + vormen. Ik dus maar eens van plan me drivers te updaten. (ik heb ATI Radeon HD 4800 Series) ik had handig programma gevonden daarvoor. maar was een scam, voordat ik kon updaten ging die zeggen dat ik moest kopen... dus ik gewoon bij device manager gezocht naar nieuwe updates. Die kon niks vinden (terwijl er wel hogere versie is volgens mij). Dus had ik maar me driver gebackrolled en opnieuw geinstalleerd, nou was weer helemaal zoals normaal, lijnen waren weg. Maar... de vierkantjes zijn weer terug! Dus ik start vandaag Minecraft op, WOOHOOHOOO, er was opeens echt heel wat mis met de graphics, zoals je kan zien op de foto. Dus ehm, weet iemand hoe ik dit op kan lossen? En oja, ik heb nu ook, op alleen mijn linkerscherm(ik heb dual screen) witte doorzichtige lijnen naast dingen die wit zijn, maar ik denk dat dit met al die andere graphic problemen heeft te maken. [smallimg]http://i54.tinypic.com/2lvigyt.jpg[/smallimg]
Mijn excuses als dit bericht beetje slordig is, ik had snel moeten typen.
Mijn excuses als dit bericht beetje slordig is, ik had snel moeten typen.
Laatst bewerkt door een moderator: