Wat is er on-line?

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
629
Wie kan me aan een progje helpen waarmee ik op eenvoudige wijze kan zien welke programma's er gebruik maken van mijn internetverbinding.
Ik bedoel dan vooral een programma dat bijvoorbeeld op de achtergrond (verborgen en ongevraagd) een verbinding maakt/ heeft met internet.
 
als ik het goed lees, wil je dus een soort van firewall...
zonealarm gebruik ik, en daarmee krijg je een melding bij elke progje dat het internet wil 'gebruiken' zeg maar...dan kun je dat accepteren of niet
hoop dat dit ongeveer is wat je bedoelt :)
 
Nou ik bedoel eigenlijk meer een progje waarmee ik gewoon kan zien wat er allemaal gebruik maakt van mijn internetverbinding. Dus wat zit er echt verbonden met de buitenwereld.
Ik heb een firewall, maar die vraagt eenmalig of een progje verbinding mag maken en daarna zie je daarvan niets meer terug.
Ik weet niet waar de kids allemaal ja tegen zeggen dus zou ik graag een overzichtje willen van wat er echt on-line is.
 
Prachtige programma's maar voor mij nogal ingewikkeld. Heb hier nooit eerder mee gewerkt. Is er ook een simpeler oplossing ?
 
Geplaatst door NLspecial
Netlimiter http://www.netlimiter.com/index.php

Tja, als je dit al ingewikkeld vind :rolleyes:
Je hoeft het programa alleen maar op te starten en dan zie je gelijk welke programma's op dat moment van internet gebruik maken. Je moet alleen even links boven je maximale up en downloadsnelheid instellen.
 
Het woord ingewikkeld was misschien niet helemaal goed gekozen. Ik bedoelde eigenlijk dat deze programma's nogal uitgebreid zijn.
Ik wilde alleen kunnen zien wie of wat er on-line is. En ik bedoelde vooral de "verborgen" programma's.
Iedereen bedankt. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan